Zwanger

<p>Hey! Kan me iemand gerust stellen?  Ik heb vorige week 2 zwangerschapstest gedaan van de action. Ik was toen 5 dagen Overtijd en had al wel wat symptomen. Die gaven toen een licht roze streepje aan. Een vriendin vertelde me dan " een streepje is een streepje! " Ik belde toen naar de dokter helemaal enthousiast natuurlijk en die vertelde me toen ook dat ik zwanger was maar waarschijnlijk nog heel pril. Bloed afgenomen en de volgende dag mocht ik bellen. Hij vertelde me toen dat hij nog niet echt iets kon zien in mijn bloed maar dat ik na het weekend terug mocht komen en al heel wat meer ging zien. Die avond ( vrijdagavond) heb ik nog een clear Blue test gedaan en die sprong binnen de minuut op + 1-2 weken! ? Moet ik mij nu zorgen maken omdat de dokter nog niet echt iets zag of mag ik blij zijn en zeggen dat ik zwanger ben? ? Ben ondertussen 8 dagen overtijd en wel heel misselijk. Moet heel vaak plassen , heb hoofdpijn en ben super moe ? iemand die mij kan gerust stellen? </p><p> </p><p>Groetjes! </p>
 
Nou die clear blue liegt niet hoor. Misschien wilde de dokter een stijging van hcg zien voordat ie uitspraak durft te doen. Maar je kan er gewoon van uit gaan dat je zwanger bent anders krijg je dat niet te zien op je test ?
 
Hee!!
Ik ben nieuw hier op de forum en ik wou jullie vragen wat deze symptomen betekenen!
mijn cyclus is 28 dagen ben 10 februari ongesteld geworden en op de dagen van de vruchtbare dagen heb ik gevreeën met me vriend meestal als je cyclus hebt van 28 dagen is je eisprong vanaf je 14 dag .
ik heb sinds gisteren onderin me buik een zeurende buikpijn en last van gevoelige tepels ? hebben jullie dat ook gehad een week voor jullie menstruatie ? Heeft dit te maken met een zwangerschap ? We zijn wel bezig met een wondertje hoop dat jullie me vragen kunnen beantwoorden!
groetjes !
 
@gebruiker10110677 
toen ik nog net niet of net wel (ik denk net wel) dacht ik dat ik buikgriep had. Ik had super erge buikpijn paar dagen lang. Week erna zou ik ongesteld moeten zijn geworden maar werd ik dat niet. Toen wist ik eigenlijk al dat ik zwanger was (pas nu maaaanden later besef ik me dat die “buikgriep” waarschijnlijk te maken had met t zwanger worden) 
in het begin had ik ook hele gevoelige borsten. En ook heel moe en zelfs weinig eetlust. Heb geen last van misselijkheid gehad. 
Maar een test zou je natuurlijk het beste kunnen helpen, dus ik zou zeggen zsm doen ?
 
@Nikkim 
ik kan pas volgende week zondag testen al ben ik benieuwd naar de uitslag paar dagen terug toch maar een testje gedaan en die was negatief nu toch maar afwachten tot volgende week zondag 
na hoeveel dagen had jij trouwens een positieve test gehad ?
 
Terug
Bovenaan