zwanger?

A

Anoniem

Guest
Dames,

Even een vraagje. Sinds een aantal dagen heb ik hoofdpijn, last van gevoelige, zeer pijnlijke borsten, ook is het gebied rondom de tepels van meer donker dan normaal en bruine afscheiding.
30 november jl. had ik mij eisprong en 14 december as. is mijn NOD dag. Zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben? Nog maar even mijn NOD dag afwachten volgende week. Ik heb trouwens gelezen dat je beter pas een week nadat je overtijd bent een test te doen om zo een zo goed mogelijk resultaat te krijgen.
Klopt het trouwens dat je bij innesteling wat bloed kan verliezen?

Groet,
Noor, 36
3e ronde

Hallo Noor,

Bij innesteling kan je inderdaad wat bloed verliezen. Naar 't schijnt heeft bijlange niet iedereen dat... Eigenlijk kan je er nooit een pijl op trekken. Ik heb ook soms dat bruinverlies... sommige maanden wel, andere maanden niet... en bij allebei krijg ik achteraf mijn regels... Laatst las ik op een site bij een reactie op een lezer: 'bloed is niet goed...' Jammer genoeg klopt dit bij mij ook.
In verband met 1 week wachten: als je niet zo lang kan wachten, kan je gerust een test doen de dag na je NOD, predictor of zo, die kunnen al vrij snel het zwangerschapshormoon opsnorren...

Alleszins,
Heel veel succes, ik duim met je mee!

Liefs,
Erika

Terug
Bovenaan