zwanger???

A

Anoniem

Guest
Wie het weet mag het zeggen, maar ik ben zo benieuwd wat er met me aan de hand is. Ik ben dan pas gestopt met de pil en we gaan het voor het eerst proberen, maar heb wel zo als sommige hier op de site wel allerlei kwaaltjes. Kan erg misselijk zijn, heb vreetbuien en kan daarna ook weer misselijk zijn. Mijn buik is erg opgeblazen, veel meer dan normaal voor een ongesteldheid en loop dan ook het liefst de hele dag met mijn broek los, ook omdat ik pijn in mijn buik krijg. Denk iedere keer dat ik ongi moet worden maar dat gebeurt nog niet. Soms denk ik wel eens dat ik zwanger kan zijn, omdat ik gewoon niet meer weet hoe ik me voel en daar erg van in de war raak. Mijn verstand zegt me echter dat ik nog niet zwanger kan zijn, maar ja aan de andere kant hoor je ook wel eens verhalen van vrouwen die een keer de pil vergeten en dan wel zwanger blijken te zijn. Oh wat een onzekerheid, wanneer mag je nu eigenlijk testen??? Het liefst zou ik dat vandaag doen, maar zal zeker wel moeten wachten tot 22 dec. dan moet ik volgens mijn oude pil schema ongi worden. Ben benieuwd wat er gebeurt. Zijn er nog meer van die onzekere typjes met deze klachten en weten jullie inmiddels al of je zwanger bent of niet??
Groetjes, Danielle

Hoi Danielle,
Ik zag je reactie op mijn berichtje!
Ik ben zelf een maand gestopt met de pil en heb nu ook al de "bekende" kwaaltjes! Het is allemaal wel spannend! Maar ergens bedenk je toch dat het misschien wel vals alarm is! Maar we houden de moed erin!
Ik heb op www.babbybrabbel.nl een online test gedaan namelijk de calculator test en daar komt dan de datum in te staan wanneer je een thuistest kan doen (er staat nog veel meer in hoor). Omdat ik pas gestopt ben met de pil kan ik dus mijn cyclus niet helemaal precies vaststellen, maar ik ben gewoon even uitgegaan van de gemiddelde 28 dagen (op goed geluk hahaha). Mijn NOD is 12 december en ik mag 10 december al een thuistest doen, maar ik wacht wel tot de 12e!
Nou ik wens je heel veel succes en ik hoop weer van je horen!
P.S. Het is wel fijn he om zo met andere vrouwen te kletsen! Vind ik wel!

Ik heb je al een reactie gestuurd maar hij staat er niet op bij mij!
Bij jou wel!!

Tja, je zou best zwanger kunnen zijn natuurlijk, maar het is ook wel normaal dat je na een vreetbui misselijk bent en een opgeblazen gevoel hebt. Daar hoef je niet perse zwanger voor te zijn. Ik duim natuurlijk voor je dat je zwanger bent! Groetjes An

Terug
Bovenaan