zwanger?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!
Ik heb even een vraag. Ik ben maandag 15-11 gestopt met de pil daar voor ben ik 1 week aan penciline geweest. Nu heb ik sinds afgelopen vrijdag hele gevoelige tepels en vanaf maandag erg buikpijn alsof ik ongesteld moet worden. Tevens heb ik een erg opgeblazen buik en ben ik vanaf gisteren misselijk en af en toe erg duizelig. Zou ik nu al zwanger kunnen zijn of zullen het gewoon mijn hormonen zijn............ Heeft iemand hier ook last van of gehad?? liefs bbtje

Hallo bbtje,
Ik ben sinds de 14-11 gestopt met de pil en ik heb precies dezelfde klachten! Alleen heb ik er al een paar weken last van! Ik weet ook niet of ik zwanger ben of dat het mijn hormonen zijn heb gisteren wel een test gedaan en die was negatief HELAAS!!, maar ik lees hier wel eens dat er meerdere testen worden gedaan en dat ze eerst negatief zijn een naar een paar wel positief! Ik wacht het allemaal nog even af en ga dan gewoon naar de dokter! Ik hoop voor je dat je wel zwnager bent! Dat hoop ik zelf ook!

Ik had altijd een vrij lange cyclus (32-38 dagen) en rond mijn eisprong kreeg ik altijd onwijs gevoelige tepels en soms wat steekjes in mijn lies.
Dus dat kan het bij jou ook geweest zijn. Na je eisprong duurt het nog ongeveer 14 dagen tot je NOD en dat zou je kunnen testen.

Succes!

Terug
Bovenaan