zwanger???

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik had afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden, maar jullie raden het al ik ben het nog niet geworden.... Heb twee testen gedaan maar beide negatief. Heeft iemand hier ervaring mee???. Tot slot wil ik iedereen heel veel succes wensen met zwanger worden en ik hoop dat we allemaal volgend jaar veel geluk hebben.

Marianne

Hoi Marianne,

Waarschijnlijk word je van mij ook niet echt wijzer, maar bij mij is het hetzelfde. Ik had ook afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden. Heb vanochtend een test gedaan. Negatief!
Heb je normaal een regelmatige cyclus?
Verder voel ik me niet zwanger. Heb wel steeds een pijn in mijn buik, die wat op menstruatiepijn lijkt.

Het zou leuk zijn nu toch nog zwanger te blijken. Waarschijnlijk moeten we nog maar even afwachten. Het worden in ieder geval spannende dagen.

Succes!!

Groeten Marscha

Hoi Marianne,

Ik heb dat ook een keer gehad. Ik was vijf dagen overtijd en deed een test. Ik was er van overtuigd dat het gelukt was. Stond met grote ogen te kijken dat m'n test negatief was en heb toen ook heeeel hard gejankt. Een dag later kwam mijn ongi toch. Verder ben ik altijd heel regelmatig ongi geworden.

Veel sterkte bij het afwachten. Maak je niet te druk. Misschien komt het bij jou ook wel morgen .... of liever niet natuurlijk. Maar uit eigen ervaring weet ik wel dat spanning heel wat doet met je cyclus.

Groetjes
Miranda 31

Hoi dames,
Yep, ik ken het. ruim 3 dagen over tijd. Helemaal happye en wat denk je... tijdens het testen begonnen de rode duivels te komen. Uurtje langer moeten wachten...

Nou hoeft het niet te betekenen dat het niet kan hoor meis, wat ik alleen wil zeggen, probeer nog even af te wachten en wat later (bijv. na een week vanaf je NOD) te testen.
In ieder geval, succes (allemaal)

Terug
Bovenaan