Zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Al wil ik het waarschijnlijk niet toegeven, ik ben net zoals jullie iemand die graag zwanger wil worden. Op dit moment ben ik al ruim 2 weken over tijd, heb vreselijk pijn in mijn borsten, je ziet ook allemaal aders opkomen. Je zou zeggen dat ik zwanger ben, alleen heb ik al 5 negatieve zwangerschapstesten gehad. Morgen moet ik naar de dokter urine brengen. Zijn assistente gaat een test uitvoeren. Alleen heb ik weinig hoop, dat bij haar een andere uitslag zal verschijnen. Heeft iemand van jullie dit wel eens gehad?

Groetjes Anne

Hallo Anne,
IK leef met je mee Anne.Ben op het moment zelf a.s. dinsdag alweer 4 week overtijd. 14dec 2004 was me laatste menstruatie. Advies huisarts was zoals vele waarschijnlijk misschien stress, door jaren pilgebruik misschien onregelmatig. ALhoewel ik hier mij vraagtekens bij heb.Heb namelijk al een dochtertje van 22 maanden, van haar werd ik na 1 maand stoppen v.d pil al zwnager. Ok kan misschien nu anders zijn maar toch...
Heb 2 test gedaan. Wil mog even afwachten, misschien sla ik wel een cyclus over zoals de huisarts zei, dus dat zou dan betekenen dat ik 11 jan weer ongi moet worden (hoop het niet maar you never know)
Weet je waar ik gek van word, van die onzekerheid, laat me aub gewoon ongi worden maar niet dit gevoel!!Heb jij dat ook zo erg? Heb laatste tijd wel dat ik een beetje misselijk ben,vaker plassen (ga maandag blaasontsteking doen)afscheiding anders dan normaal.Maar het gekke is, ik voel me ook niet zwanger. Ik denk namelijk zelf dat het allemaal te maken heeft dat ik gewoon een blaasonsteking heb??!!
Dus Anne, je bent niet de enige, mocht je nog lotgenoten willen zoeken, kijk dan eens op www.google.nl en zet daar eens bij zoeken neer de zin...overtijd maar niet zwanger, dan vind je heel veel lotgenoten. Trouwens google is een prima iets om dingen mee te zoeken.
Tot horens en suc6!
Liefs Chantal

Hoi Anne,

weer een lotgenoot erbij! Ik ben bijna 2 weken over tijd en lees nu van alles over een cyclus overslaan en dergelijke. Ik ben nu 6 maanden bezig en zou willen dat het al zover was. Mensen om me heen die zwanger zijn, het begint nu toch een beetje frustrerend te worden. Ik voel me helemaal niet zwanger, heb geen last van mijn borsten, ben wel altijd onregelmatig ongesteld maar heb nooit een cyclus gehad die langer duurde dan 6 weken. En woensdag aanstaande is het 8 weken en 2 zwangerschapstests later! Wat zal ik doen? Volgens mij heeft de huisarts bellen dus ook geen zin...
Liefs, Marije Z

Terug
Bovenaan