Zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Vadaag was mijn nod dag en ik kon mijn nieuwsgierig niet bedwinegn omdat ik nog steeds geen bloedverlies had heb ik een clear blue test gekocht gewoon om even te kijken. En ja hoor daar kwam die velbegeerde plus te voorschijn. JOEPIE, ik ben nog wel een beetje terughoudend want je weet maar nooit natuurlijk maar ik en mijn vriend zijn er wel dolgelukkig mee. Ik hoop dat jullie ook dit jaar geluk hebben in het zwanger raken. ( ik ben trouwens 16 september uitgerekend en dat is op de verjaardag van mijn schoonmoeder). Ik ben kerstavond zwanger geraakt. het mooiste kerst kado wat ik heb kunnen krijgen

Veel liefs Jeanette1982

hoi jeanette
van harte gefeliciteerd met je zwanger schap
heel veel geluk en geniet van je tijd
hopelijk lukt het bij ons ook gauw
gr lynn

Hoi Lynn
Dank je wel. Ik hoop ook dat het bij jullie snel gebuert.
Ik vind het wel spannend want het wordt mijn eerste.

Veel liefs Jeanette

Hoi Lynn

Van harte gefeliciteerd. Dat is zeker een mooi kerst kado!!!!! Heel bijzonder.
Ik hoop dat alles goed gaat en dat je heel erg mag gaan genieten.

Ben wel benieuwd of je deze maand nog wat bijzonders hebt gedaan of gevoeld...

Groetjes ikke....

sorry had de verkeerde naam erboven geschreven maar het was natuurlijk voor jeanette.

GEFELICITEERD JEANETTE<ik ben zelf 10 september uitgerekend dus een week eerder wie weet bevallen we tegelijk! ik heb er al twee maar zit wel leeftijdverschil tussen!een van 15 en een van 9 ik ben 33 jong begonnen he?ik hoop dat alles goed gaat ! misschien hoor ik nog hoe alles gaat met je geniet ervan!groetjes sasja!

HEY JEANETTE mocht je willen mailen, omdat ik ook een berichtje las over dat je niet met vriendinnen kon praten dan mag je alles aan mij vragen hoor!ik heb twee keer ervaring met bevallen, dus zal m'n best doen je vragen te beantwoorden het is ook leuk om elkaar op de hoogte te houden ik ben 10 september uitgerekend als alles dit keer goed gaat mijn email=svanrijnsoever9@hotmail.com je kan elkaar haast niet vinden op deze site, omdat er 30000 berichten op staan groetjes sasja

Terug
Bovenaan