ZWANGER!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal!

EINDELIJK!!!! Ik ben zwanger!!!!! Het heeft 10 maanden geduurd maar het is dan toch nog gelukt, zonder hulp van het ziekenhuis!
Ik reageer wat later, mijn nod was 18-1, maar mijn computer heeft er een week uit gelegen...

Ik kan het nog moeilijk geloven...Wauw...

Ik voelde me niet echt veel anders dan de andere maanden op een paar kleine dingen na. Drie dagen na mijn eisprong was ik 's morgens zo beroerd dat ik direct over moest geven toen ik op stond. Mijn borsten deden altijd al erg zeer na mijn eisprong tot mijn menstruatie. Alleen deden eerst alleen de buitenkanten zeer en nu al een een aantal weken ook aan de binnenkant.
Verder ben ik erg moe en af en toe misselijk, Niet 's morgens, maar juist 's avonds.

Ik ben al bij de gyn. geweest en blijf tot de 12 weken bij haar onder controle. Als alles dan oke is, wordt ik doorverwezen naar een verloskundigenpraktijk. Ik krijg over drie weken al een echo en gaan we kijken of we het hartje kunnen horen! Superspannend!

We hebben het de ouders van mijn man verteld en mijn baas, verder wachten we nog heel even af; het is nog zo pril.....
Ik ben nu 4 weken en 5 dagen.

Ik wil iedereen bedanken voor de geweldige steun de afgelopen 10 maanden en wil ook iedereen heel veel succes wensen met zwanger raken. Ik kom zeker af en toe kijken hoe het met iedereen is!

Een dolgelukkige, zwevende aanstaande mama!

Knuffel,

Ginger

OOOOOOOOOOoo Ginger, wat fijn voor jullie zeg, na 10 maanden dan toch eindelijk, jullie hebben het DIK :) verdiend hoor!!!!!
Ga er van genieten meis en fijn dat je al zo snel naar de gyn. mag en onder controle blijft!
hahaha kan me voorstellen dat je dolgelukkig bent, mag ook en blijf nog maar even lekker op de roze wolk zweven hoor :)

GENIETSE,

Liefs Kaa

Gefeliciteerd! Fijn dat het zonder ziekenhuis gelukt is. Ik wens je een heel fije zwangerschap! En heel veel plezier bij de echo. (neem een videoband mee!)Kun je thuis nog een keer nagenieten.
Groetjes, Kat

Super voor jullie! Ongelooflijk fijn.
Geniet ervan! Het wordt ongetwijfeld fantastisch!

Hoi Ginger,

Gefeliciteerd!! Zelf weet ik ook sinds vorige week maandag dat ik zwanger ben en ik heb PRECIES hetzelfde als jij. Ik heb ook dat ik juist 's avonds vaak extreem moe ben en wat misselijk. Raar he? Maar goed, we hebben in ieder geval kwalen! Ik zou op 28 september uitgerekend zijn en jij?

Geniet ervan!

X F

Hoi Ginger,

FANTASTISCH!! Ik weet precies wat er door je heen gaat: ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben, na 11 maanden!!
Ik wens je heel veel geluk en hoop je op het septemberforum te kunnen begroeten. (Daar zit F ook)

Liefs, Inge

Hoi Ginger,

SUPERRRR!!! Van harte gefeliciteerd en
geniet er lekker van :)))

Liefs Coco

Terug
Bovenaan