Zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

De afgelopen tijd ben ik erg weinig op het forum geweest heb na mijn miskraam in november ff wat afstand genomen van de site omdat ik er erg veel verdriet van had.

Nu denk ik dat het raak is ,denk dat ik zwanger ben.
Heb weer precies dat weeige gevoel in m,n maag en heb net een klein beetje bloed verloren en dat had ik in oktober ook tijdens het innestelen.
Het zou heel goed kunnen want ik heb me precies aan de ovulatie testjes gehouden en optijd sex gehad.

Word pas 5 feb. ongesteld maar kan daar echt niet op wachten.

het is beter dat je 12 dagen na je ovulatie gaat testen.maar meid ik hoop in iedergeval dat je zwanger mag wezen ik zal voor je duimen hoor tot het 5 febr is.ik moet zelf 2febr me ovulatie krijgen dus aan de slag maar weer dat wordt weer overuurtje maken maar het is voor een goed doel vind je ook niet.nou heel veel suc6 ik hoor het wel doeiiiiiiiiiiiiiii pepe.

Soms neus ik hier ook nog wel eens rond. Maar ben jij ook wel eens op het forum zwanger worden na een miskraam?
Ik vind dat een prettige site om ervaringen te wisselen en je gevoel te uiten.
Meid ik hoop voor je dat het alweer raak is, dat is het beste wat je kan overkomen na een miskraam.
Groetjes van mij

duimen maar. Ook voor mij is mijn NOD 5 februari. Weet hoe lang het wachten kan duren als je ergens heel erg naar verlangt. Zelf zijn we er al 8 maanden mee bezig en het is niet altijd even makkelijk om te horen dat het bij anderen altijd veel sneller gaat. Maar wie weet is 5 februari voor ons een geluksdag. Succes

Terug
Bovenaan