zwanger!

A

Anoniem

Guest
Dames,

Ik wilde jullie bedanken voor de vele lieve reacties op mijn berichtje (positieve test,25 januari).
Inmiddels zit ik in de 7e week en voel me afgezien van misselijk en moeheid verder prima.
Ook ben ik verhuisd naar het septemberforum, maar kom daar nog weinig bekende namen tegen.
Ik zal zeker dit forum nog eens bezoeken om te kijken hoe het met jullie allemaal gaat.
Overigens heb ik nog 5 ovulatietesten over die nog in de verpakking zitten (merk Mat Care). Ik wilde net beginnen met de ovulatietesten, maar dit was dus niet meer nodig.
Zelf heb ik geen ervaring met dit merk, maar volgens mij zijn het prima testen.
Wie wil ze van mij overnemen voor 12.50 euro, inclusief verzendingskosten?

Allemaal veel succes!

Groet,
Noor

van harte noor ik ben erg blij voor je.nou wij nog ik heb vandaag me ei dus knutselen maar,eigelijk kan je beter zeggen we doen haast niet anders.soms gaat het ons wel een beetje tegen staan om verplicht te moeten knutselen,maar ja we geven niet op hoor,,,,dikke knuffies van pepe.

hoi noor,
ik wil ze wel overnemen voor die prijs;
ben net begonnen met die ovulatietesten en word er gek van,
en best duur, maar ja......l.
voor dieprijs wil ik het nog wel een maandje gaan doen.
mijn adres
D.P.Blokdijk
Kerkpad ZZ 10
3764 AR Soest

geefmij je bankreknr en ik maak het bedrag meteen aan je over

groetjes denise
en wie weet, brengt het geluk en heb ik ze ook niet nodig, nod 12 feb

Denise,

Zou je mij je emailadres willen geven, dan mail ik je mijn girorekeningnr. Liever geef ik niet mijn nr. hier open en bloot op het forum, hoewel ik weet dat er geen misbruik van gemaakt zal worden.
Mijn emailadres is in ieder geval wnvanmastrigt@wanadoo.nl

Groet,
Noor

Hoi Noor,

Proficiat met je zwangerschap. Geniet ervan!!!!

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan