zwanger?

A

Anoniem

Guest
al weer een berichtje van mij op het forum.. ik word gek van mezelf!! ben ik het nu wel of ben ik het nu niet?
tot nu toe nog steeds geen rode duivels..maar wel wat krampjes en vaak plassen, zere borsten en moeheid, allemaal symptonen, maar de onzekerheid knaagt aan mij! ik probeer er niet aan te denken ,maar er gaat elke keer weer een dag voorbij zonder dat er wat gebeurt..ik heb het wel 100 x uitgerekend en inderdaad als ik een cyclus zou hebben van 28 dagen zou ik nu overtijd zijn aangezien mijn laatste menstruatie 2 januari was..maar ja ik weet niet zeker of dat wel zo is dat mijn cyclus 28 dagen is dus afwachten en afwachten...
ik ben wel ontzettend blij dat ik het hier kan delen!!
ik ben best beetje onzeker maar nog steeds niemand die moe van me wordt... hihih ;) nou ja ik hoop echt dat het zo is en voor de gene die wel zwanger zijn van harte gefeliciteerd en voor de anderen die moeten klussen....klus ze!! ik zal voor jullie duimen en hoop dat jullie ook gauw goed nieuws hebben net zoals ik!!

liefs van een wanhopig zonnetje..

Hi,

Ik zou anders gewoon over een paar dagen een test doen! Stel dat je idd een cyclus hebt van 28 dagen dan ben je dus al een paar dagen over tijd.
Ik heb pas volgende week zaterdag mijn nod en ik heb al een paar dagen krampen in mijn buik, zere en gevoelige borsten... Het lijkt net of ik ongesteld moet worden, maar dat kan gewoon niet! Ben erg benieuwd....

Succes en laat je het even weten?
Groet,
Cor

Jeetje Zonnetje,

dat zou we een zonnig berichtje zijn zeg!!
Ik hoop het voor je en ik zou idd over een paar dagen lekker testen dan weet je het maar!!!

Liefs sil

Hoi hoi.Erg he die onzekerheid.is echt slopend,ik zit in me klusdagen,dus klus volop hahahahahaha.Ik hoop het voor je zou echt te gek zijn!!!!!

liefs manuela

Herken je verhaal. Die onzekerheid is echt niks. Laten we hopen dat je rap uitsluitsel hebt. Ik duim dat je droom werkelijkheid wordt.

Hoi,

Echt vervelend he? Dat wachten!! Ik hoop dat je snel wat meer weet. Succes en ik hoop het voor je!

Liefs,
Lelie

Hopelijk is het raak meis!
Ziet er inderdaad wel redelijk goed uit hee!
Laat in elk geval iets weten als je meer weet!

Lea

Hoi Zonnetje,

Spannend! Anders gewoon een test halen, joh! We duimen voor je.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan