zwanger????

A

Anoniem

Guest
ik heb a.s dinsdag mijn nod maar heb zeer gevoelige borsten vanaf mijn ei eigenlijk niet meer weg geweest! had een test gedaan en had een licht blauw streepje. vandaag weer test gedaan maar was weer niks te zien! hoe zit dat nou?? ik denk maar 3 dagen wachten tot nod ofzo? heb wel kriebels als ik er aan denk!

hai! Van welk merk is je test? Ik heb getest met romed, heb twee keer een test met een licht tweede streepje en later helemaal niks. Ik ben nu drie dagen over tijd maar ben nog niks wijzer, ik wacht tot maandag en haal dan een nieuwe test, spannend allemaal hoor, wanneer is je nod?

Ik vind het heel naar om dit te zeggen, maar het wil nog wel eens gebeuren dat er een vruchtje ontstaat dat niet verder groeit. Het "sterft"dan af net voor je ongesteld moet worden. Dan heb je wel een positieve test. Maar dit hoeft bij jouw niet het geval te zijn hoor! Gewoon even wachten tot je nod. Het schijnt dat de kruidvat testen erg betrouwbaar zijn. En het kan liggen aan het tijdstip waarop je test. Ochtendurine is het best. Zit geconcentreerd HCG in. Succes! Ik hoop dat je zwanger bent.
Groetjes Kat

hoi

Ik heb woensdag mijn nod dag ik wilde ook al gaan testen ,maar heb het nog niet gedaan. Ik ben wel heel erg benieuwd of ik zwanger ben succes
groetjes Cindy23

Terug
Bovenaan