zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Sinds twee maanden beb ik begonnen met ovulatietesten. De laatste keer had ik twee vage testlijnen en de dag daarna niets. Wel geklust in die periode maar op de bijsluiter staat dat een vage lijn niet positief is. Nu was ik 1 dag overtijd, meestal voor mijn nod had ik licht bloedverlies, nu ook niet.
Vanmorgen een test gedaan en ik ben zwanger! Ik kan het eigenlijk nog niet geloven. In ronde 8 is het dan toch gelukt. Mijn partner weet nog van niks, ik ga vandaag een leuk cadeautje voor hem kopen, hij is pas jarig geweest en heeft nog niks gehad.

Groetjes Sanne

helemaal te gek sanne,wat gaaf voor jullie,ik zou dat bekkie van je mannetje wel eens willen zien als jij het goede nieuws vertel,,ik had toen voor mijn mannetje een speentje gekocht met de tekst papa is de best en heb het laten inpakken en bij het avondeten aan hem gegeven.en die dacht waar heb ik dat aan te danken ik ben niet eens jarig.toen hij het uit had gepakt voelde hij gelijk de boodschap over kom,nou ik kan je wel zeggen zo blij heb ik hem nog nooit gezien,en het eten kwam ook niet veel meer van.s.avonds rond 10uur zijn we toch nog maar even lang de mc drive gegaan want we kregen toch wel honger....ok sanne ik wens jullie alle geluk met de zwangerschap en maak er wat moois van he....gr mij

Ohh Sanne, wat geweldig voor je!
Geniet ervan.

Liefs Yvette

hi Sanne,

Van harte, geweldig nieuws veel geluk hoor!

groetjes Chili

Hoi Sanne,

Gefeliciteerd en geniet ervan!

Liefs,
Lelie

Dubbel gefeliciteerd dan! Dit is toch het mooiste verjaardagscadeau dat je hem kunt geven! Fijne zwangerschap!
Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan