zwanger????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik voel me op het moment niet zo prettig. Gister was mijn nod en tot op heden nog geen rode duivel te bekennen, omdat ik zo ontzettend nieuwsgierig was heb ik vanavond toch maar een test gedaan, maar helaas was hij negatief. Kan het toch nog zo zijn dat ik dan toch zwanger ben?
Ik heb vanaf dinsdag de hele dag door buikpijn en een andere kleur afscheiding dan normaal.
Help ik wil van de onzekerheid af.

Liefs Cindy23

Hoi Cindy.
Het kan zijn dat je te vroeg hebt getest. Ik zou nog een paar dagen wachten, het is moeilijk, maar soms heb je nog niet genoeg hcg in je bloed en ben je toch zwanger.
Groetjes kaatje.

Hoi Cindy,

Ze zeggen ook wel eens dat je vooral in het begin beter met de ochtendurine kan testen, daar zit dan het meeste hcg in je bloed.
Succes, ik duim voor je.
Groetjes Sandra D.

Een juist antwoord op je vraag kan ik je jammer genoeg niet geven, maar ik wil wel duimen voor een positief resultaat, wie weet helpt dat ook. Suc6

hoi,
Ik zit in hetzelfde schuitje.
Ik had mijn nod gister en tot op heden ook nog geen red devils.OOk al een test gedaan uit nieuwsgierigheid maar die was bij mij ook negatief.Ik wacht ook nog maar een paar dgn en dan maar effe opnieuw testen.

succes meid

Hallo,

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik had vorige maand ook een paar dagen een andere kleur afscheiding, op een gegeven moment werd het wat roze en twee dagen later werd ik alsnog ongi.
Natuurlijk hoop ik dat het anders is voor jou.
Ik duim voor je oke?

Liefs Yvette

Tzou kunnen...
Ik duim heel erg dat het toch zo is!
Ik kan me wel levendig voorstellen dat het erg teleurstellend is... Nog effetjes geduld, is nu nog niet 100% zeker hee

Ik duim hoor
Lea

Terug
Bovenaan