zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo
Sinds gisteren weet ik dus dat ik zwanger ben door een testje te doen. Morgen bel ik mijn gynecoloog en hopelijk mag ik snel gaan. Mijn man reageerde heel positief. Die ziet het precies beter zitten dan mij! We gaan nog even wachten om het aan de familie te vertellen.
Enkele mensen vroegen mij hier of ik zwangerschapsverschijnselen had. Nu ik had alleen maar 2 weken af en toe last van ongipijn. En ook was (ben) ik ongelooflijk moe en draaierig. Soms had ik ook steken in mijn borsten maar dat had ik ook toen ik echt ongi moest worden. Dus eigenlijk echte zwangerschapsverschijnselen (misselijk, overgeven) nog niet echt. Die komen er maar vanaf een week of 7 à 8 denk ik.
Hopelijk zijn jullie hier iets mee. Ik duim echt ook voor iedereen want ik besef dat ik o zo veel geluk gehad heb dat het zo vlug gelukt is! Ik hoop dat alles nu maar goed mag verlopen.
groetjes,
Febe

precies de verschijnselen die ikook heb nu en ik heb volgende week mn nod. na hoeveel dagen overtijd heb je een test gedaan?

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er maar van! Hoe snel ben je zwanger geworden? Ik zit nu in ronde 2 en mijn NOD is 26 feb.

Syl

hoi Febe, gefeliciteerd!!! te gek, ik zou van het weekend testen, maar durfde het niet, vandaag werken, maar nu hou ik het niet meer, morgenochtend doen we de test, duim voor me......ik krijg nu langzaam het gevoel dat het best positief zou kunnen uitpakken! liefs

Gefeliciteerd hoor! En zo snel! Hopelijk kunnen er deze maand nog een aantal van ons volgen...

Van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap van kaatje

Terug
Bovenaan