Zwanger??

<p> </p><div class="message-list__info" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; width: calc(100% - 30px);"><p class="message-list__message" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; margin: 0px 0px 10px; width: 311px; float: left;"> </p><p class="message-list__message" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; margin: 0px 0px 10px; width: 311px; float: left;"><span style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;">Hi ladies! Ik heb jullie advies en hulp nodig... ik heb op 17 maart een miskraam gehad.. nu heb ik daarna mijn ovulatie getest en gevonden en ook gemerkt. Nu heb ik sinds een week bruine/creme afscheiding alleen bij afvegen.. en na een grote behoefte (drukken)... ik heb al meerdere zwangerschapstesten gedaan en die zijn positief (CB) wat denken jullie? VK vd week gesproken en zij zeggen over 1,5 week nog eens testen... maar is de bruine/creme afscheiding ‘normaal’? (Lage rugpijn/grote borsten/tepels)...</span></p></div>

Bruine afscheiding kan ook een teken zijn van innesteling. Helaas komen sommige zwangerschaps kwaaltjes ook overeen met menstruatie kwalen.
Mijn verloskundige zij dat we na de miskraam meteen weer zwanger kunnen worden en dat we nergens op hoeven te wachten (met echo was bevestigd dat we er al bijna doorheen waren). Is het bij jullie ook ergens bevestigd dat het "voorbij" was?
Ik denk dat de kans wel zeker aanwezig is dat je zwanger bent, maar zou nog een beetje terug houdend zijn en volgende weel nogmaals testen zoals de verloskundige zegt (ook om jezelf proberen te beschermen voor een tegenvaller) 
Hoop heeel erg voor je dat het echt zo is! Succes met wachten!!

Dankjewel! Ik heb een foto gemaakt van de vrucht en daarop hadden ze aangegeven dat het idd de vrucht was... vervolgens tot een week terug geen bloeding gehad wel op dag van ovulatie afscheiding (wit) en nu sinds een week bruin bij afvegen maar verder niet...

Wanneer zou je NOD zijn?
Sowieso zal je moeten afwachten omdat je toch niet eerder dan 6-7 weken een echo kan krijgen? Balen dat het nog even zo ook onzeker is?

Ik had na mijn miskraam nog enkele weken bruine afscheiding = oud bloed. In mijn geval was ik nog niet helemaal schoon, dit zou na 1x ongesteld zijn moeten ophouden. Dan zou je schoon moeten zijn.
Ik teste hierdoor ook nog steeds positief.
Na 5 weken werd ik ongesteld en teste ik ook niet meer positief. 

Terug
Bovenaan