zwanger?!

A

Anoniem

Guest
Hoi!

21 jaar, werk en woon gelukkig samen... Ben nog niet van plan om zwanger te worden, en gebruik gewoon de pil.... Nu waren er in de prive sfeer wat problemen en ben afgevallen... Vorige week maandag was mijn laatste pil en ik zou donderdag of vrijdag ongesteld worden,.... Niet gebeurd... Ik zaterdag een test halen.. maar was negatief... Nu is het dinsdag, ben nog steeds niet ongesteld, heb de dokter gebeld, en die zegt dat ik nog even moet afwachten in verband met het HCG hormoon.... Zelf ben ik niet echt misselijk..., wel zijn mijn darmen van slag... mijn ogen droog.... moe... heel moe.... beetje verhoging... Vanmiddag ga ik maar weer een test halen... Wat denken jullie ?

Maar als je dan zwanger bent

ehm vind je het dan leuk of niet

Haaij,

een kindje van mij en mijn ventje zou een wonder wezen! en het is altijd welkom, ook al hebben we het helemaal niet gepland... Ons leven gaat er dan wel anders uitzien... maar ja je krijgt er ook wat voor terug...

Ik ga vanmiddag maar een test halen... Had gehoord dat er ook nog verschillen zitten tussen bepaalde tests. Clear Blue schijnt het beste te zijn?!

Heb je al kids !?!?

Hi!

De test van Kruidvat is ook goed (vind ik).
Maar zou het niet kunnen dat je ongesteldheid uitblijft (later komt) door  de stress die je gehad heb en het afvallen. Heeft de dokter daar niks over gezegd?

Alvast veel succes met testen!

Groetjes,
Sandra

Hoi,  

nou dat zei ik dus ook.... en dat denk ik ook.. De dokter zei dat ook .... hij zei dat ik moest afwachten.... maar ik ben niet zo'n type.... ik moet het eigenlijk gelijk weten.... darom vindt ik het allemaal ook zo moeilijk....aggg we zien het wel.... en als ik vanmiddag de test heb gedaan laat ik hier gelijk een berichtje achter

Bar

Ha Babsje,

Ook ik ben wel erg nieuwsgierig hoor, maar ik denk ook dat het allemaal komt doordat je afgevallen bent... Ik wens je alle succes en geluk, maar laat snel wat weten na de test.

Groetjes J

Hoi Babsje,

Ik snap dat je schrikt als je bloeding niet komt. Maar als ik jou als
zou ik me nog geen zorgen maken hoor! In de periode dat ik aan de pil
was heb ik het ook 2 keer gehad. En er was helemaal niks aan de hand.
20% van de vrouwen schijnt wel eens geen onttrekkings bloeding te
hebben, tijdens de pil.

Je kunt natuurlijk voor de zekerheid even een test doen, dat heb ik toen ook gedaan. Gewoon voor mijn eigen gemoedsrust.

Suc-6,

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan