Zwanger???

<p>Heb een rare vraag had in begin april me nieuwe prikpil moeten halen maar niet gedaan nu heb ik raar gevoel in me buik en donker bruin afscheiding is dat normaal of kan het zijn da ik zwanger ben last van me onderrug en wat raar gevoel </p>

Als jij je prikpil niet meer hebt gehaald en onbeschermd  hebt gevreeen dan is er inderdaad  een kans dat je zwanger bent. 
Alleen een test kan je meer  vertellen dus. 
Succes

hier ook een oud prikpil gebruiker.. en ik kan je vertellen uit ervaringen hoe het bij mij liep, liet hem alleen prikken als ik in een relatie zat en als ik single was liet ik me niet prikken en ging ik altijd ontpillen.
had altijd de eerste maanden oud bloed zoals jij zegt hele donker bruine afscheiding..
ik heb dit ook heel vaak gehad als ik me nieuwe prik moest halen.. leek dan net alsof me lichaam aangaf van hé, je hebt een nieuwe nodig!
nu heb ik dit de laatste keer niet gehad, moest eind jan. een nieuwe halen en niet gedaan, i.p.v. een nieuwe prik halen ben ik begonnen met de "gewone" pil maar kort geslikt beviel me voor geen meter.. toen een koper spiraal op 11feb laten zetten en me eerste bloedingen was op 13feb. begonnen alleen bleek dit niet een echte menstruatie te zijn maar meer een doorbraakbloeding, heb die 2x gehad in feb en eindelijk echt ongesteld geworden op 7maart.
je lichaam is helemaal in de war van die hormonen kan ik je zeggen! en het kan dus nog elke kant op gaan.. tuurlijk kan je testen maar denk niet dat het snel raak is.. de prikpil is niet echt bepaald een goede anticonceptie als je een kinderwens hebt. dus mocht je die hebben stop er dan mee en ga op zoek naar een andere anticonceptie als je nog even wilt wachten met proberen zwanger te worden.

Terug
Bovenaan