zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier en ik had een vraagje...

ben nou ongeveer 2 dagen overtijd (weet het niet superzeker omdat ik niet echt een regelmatige cyclus heb).Er is nog geen teken van menstruatie,alleen een heeeeeeeeeeeeel klein beetje bruin slijm(sorry dat ik het zo moet uitdrukken..) dit had ik +- een week na mijn eisprong ook.Heb voor de rest niet echt 'zwangerschapsverschijnselen' ofzo,eigenlijk veel minder dan de vorige maanden,toen ik dacht dat het wel eens raak zou kunnen zijn .Denken jullie dat ik zwanger zou kunnen zijn?Ik ben een beetje bang voor een negatief resultaat,dus ik wacht nog een paar daagjes met testen...

Groetjes Lucia xxxxxxxx

Hoi Lucia

Hier nog een meid met wat bruin slijmverlies . Ik heb wel eens gelezen dat het een innestelingsbloeding kan zijn, vooral als dat ong een week voor je menstruatie is. Dus er is hoop voor je! Ik heb zelf zo'n verschrikkelijk onregematige menstruatie dat ik er geen pijl op kan trekken. Voor mij dus nog eventjes wachten voor ik een testje ga doen. Ben wel misselijk, maar dat kan ook van de stress komen .

Ik hoor het van je!!

Caroline

Hoi!
Caatjebeek dankjewel voor je reactie.Ik ben ook wel eens onregelmatig in m'n cyclus,daarom wacht ik nog een paar daagjes met test.(ik weet alleen niet of ik dat nog lang vol kan houden...)Vervelend he,als je zo onregelmatig bent?Ik  in ieder geval voor je!

Groetjes Lucia.

Hoi Lucia,

bij mij is dat bruinige slijm altijd mijn eerste teken van ongesteldheid. Het komt altijd zo'n twee dagen voordat het feest echt losbarst. Ik loop momenteel om het uur naar de wc om te kijken of  het er  alweer is (morgen of overmorgen  heb ik  mijn NOD).  Maar het feit dat je het een week geleden ookal had, daar kan ik niet over meepraten.
Gewoon nog even afwachten dus.
Heel veel succes, ik  voor je!

Groetjes Hanneke

Hoi!

Het word niks deze maand de duivels zijn er net doorgekomen

Op naar de volgende ronde dan maar...

Grts Lucia

Ahh jammer zeg! Echt balen, moet je weer een maand wachten!

Hier nog niets....... Spanning stijgt met het uur!

Succes verder
Caroline

Terug
Bovenaan