A
Anoniem
Guest
het klinkt misschien absurt maar ik heb vandaag mijn laatste zwangerschapstest er tegenaan gegooid, deze keer van Verenigde Apothekers, en deze was echt duidelijk positief. Het begint nu toch wel een beetje door te dringen dat ik wel ECHT zwanger zou zijn! Maar goed, een kapitaal en 4 positieve testen later, dan wordt het ook wel tijd dat je het gaat geloven toch??? Morgen even de HA bellen en vragen hoe het nu verder gaat?
Mijn man geloofd het nog steeds niet, die zegt steeds dat ie het pas geloofd als de HA tegen hem zegt dat het echt zo is. We hadden nl noooooit verwacht dat het al zo snel raak zou zijn ( 2e ronde)!!!
Begin nu ook wel een beetje nerveus te worden.
Ik wil iedereen heel veel succes wensen met zwanger worden en hik duim voor iedereen dat het heeeeel snel mag lukken. Ik laat wel weten wat de HA heeft gecontateerd.
Liefs Baby24
Mijn man geloofd het nog steeds niet, die zegt steeds dat ie het pas geloofd als de HA tegen hem zegt dat het echt zo is. We hadden nl noooooit verwacht dat het al zo snel raak zou zijn ( 2e ronde)!!!
Begin nu ook wel een beetje nerveus te worden.
Ik wil iedereen heel veel succes wensen met zwanger worden en hik duim voor iedereen dat het heeeeel snel mag lukken. Ik laat wel weten wat de HA heeft gecontateerd.
Liefs Baby24