zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben ilse en 28 jaar, ik ben sinds 14 juli gestopt met de pil, ik heb nu last van allerlei vage klachten, zoals hoofdpijn duizelig af en toe misselijk buikkrampen en pijnlijke borsten ook komen er rare bobbeltjes op mijn tepels te voorschijn. Zou ik nu al zwanger kunnen zijn? Het lijkt me erg snel, maar deze klachten heb ik nog nooit gehad. Mijn NOD is 17 augustus, dus dan kan ik pas een test doen, dus ik moet nog even geduld hebben.  Wie herkent dit?  

hoi ilse,

Ik kan zeggen dat ik het zelfde heb als jou. Mijn nod is de 10de, maar ik heb onwijs zere borsten en ze zien er idd een beetje raar uit ook. Heb ook steeds als ik gegeten heb het idee dat het tegen gehouden wordt. Buikpijn noem het maar op.
Heb ook nog eens een vent die de hele week al aan het vragen is of ik denk dat in ongi ga worden. We gaan zaterdag trouwen dus hoop eigenlijk dat ik maar een flinke tijd overtijd ga of dat ik zwanger ben. Dat nog het liefste natuurlijk.

Heel veel succes met het afwachten van je nod. Ik duim voor je

liefs guppie

Hoi guppie,

bedankt voor je reactie, ben ik in ieder geval niet de enige die in onzekerheid zit. Ik zal ook voor jou duimen, jij kan ieder geval binnenkort al een test doen, spannend hoor. Ik wens je een zaterdag een waanzinnige dag toe en geniet ervan.

hoi ilse

het kan idd zo zijn dat je zwanger bent. maar het kan ook zijn door het stoppen met de pil. je lichaam moet het nu zelf doen. mijn cyclus is wel gelijk gebleven toen ik stopte, maar ik heb andere klachten gekregen, waaronder zere tepels, halverwege mijn cyclus en de zere borsten die ik altijd had in de week voor ingi, zijn er gewoon niet meer.

ik hoop het van harte voor je dat je zwanger bent, ik duim voor je

liefs janine

Terug
Bovenaan