Zwanger

<p>Ik moet even mijn ei kwijt..</p><p>In november heb ik een miskraam gehad en vandaag 29 juli weer een positieve test in mijn handen gehad, eerste moment dol gelukkig en echt op een roze wolk maar toen kwam de angst en spanning.. wat als het weer fout gaat.</p><p>Ik ben echt heel bang dat ik mijn kleine weer kwijt raak.. </p>

Herkenbaar!
Geef je angst aan bij de verloskundige.. Bel ze maandag gelijk.. en plan een afspraak ?
Ik krijg zelf extra echo’s, om minder in spanning te zitten. Erg fijn!
Vraag ernaar bij je vk betreft de extra echo’s!
Ik heb al bij 7 weken een echo gehad en bij 9. 
Vergeet niet te genieten.. al is dat soms lastig!

Verloskundige heeft mij net gebeld, 23 juli heb ik mijn eerste afspraak. Nu hoop wel dat alles goed blijft gaan tot dan. Nu natuurlijk veel spanning maar heb er ook wel een beetje zin in

Snap je gevoel. 
Zelf ook gehad nu ook zwanger morgen 16 weken maar nog steeds bang dat het mis gaat. Ook aan gegeven en bij 6 a 7 weken al de eerste echo gehad. Probeer te genieten en klinkt raar maar niet te veel aan denken dat het mis kan gaan

Ik begrijp je angst heel goed!! Heb zelf nooit een miskraam gehad maar wel altijd een grote kinderwens, waardoor ik gestresst was dat alles fout zou gaan. Ik had bij 6 weken een echo bij 9 weken en bij 12 weken en bij 15 weken en toen pas 20 weken weer en de laatste kreeg ik bij 33 weken (groeiecho) en nu inmiddels 39 weken. Gewoon vragen voor extra echos en daar zouden hun geen probleem van maken. Zij willen dat jij je ook goed voelt. Stress vooral niet te veel is ook niet goed pak je rust en blijf positief. 

Ik wens je succes met de zwangerschap en mogen we hopen dat je er van mag genieten 

Gefeliciteerd. Wat fijn dat je weer zwanger bent.
Hier in december/januari ook een (vroege, 4.2w) miskraam gehad en 2 maanden later weer zwanger. Gelukkig gaat nu alles goed en ben ik ruim 20 weken.
In het begin voelde ik ook zeker die angst en daarom met 7 weken een eerste echo gehad. De tijd tussen de test en de echo voelde ontzettend lang. Daarna met 11 weken (termijn) en 16 weken (geslachtsbepaling) weer. En afgelopen maandag de 20w echo.
Ik merkte dat na de termijnecho de tijd ineens een stuk sneller ging. Daarvoor bleef het spannend. Een miskraam kan enorm met je hoofd spelen, maar probeer te bedenken dat dit een ander kindje is en dat de kans groter is dat alles goed gaat. Sterkte en probeer er toch zeker ook van te genieten, ook al is dat soms lastig door de zenuwen.

Terug
Bovenaan