ZWANGER!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Vanmorgen een test gedaan en er was een vaag streepje te zien . Nu heb ik alleen een vraag.
 ik heb zo'n onnregelmatige cyclus dat ik niet weet van wanneer het is.
Het streepje is nog vaag dus ik denk dat het nog niet lang is. Weet iemand na
hoeveel dagen je een innesteling hebt?

Hoop dat jullie me kunnen helpen en dat jullie snel mogen volgen!!!!!!

Liefs Anke

Goedemorgen!

Ik heb hier niet echt verstand van.... maar het is lastig ja als je een onregelmatige cyclus hebt, maaaaaar! er staat een streepje ook al is die vaag hij staat er wel.
Ik wil jou alvast van harte feliciteren. Gewoon een beetje geduld en nog een testje er tegen aan gooien,
Ik duim voor je dat het helemaal raak is!! succes

Liefs noomie22, ronde 7, 1e kindje

Hoi Noomie

Bedankt voor je snelle reactie, ik ga morgen zeker nog een test doen.

Ik denk dat ik dan de HA ook maar even bel om te vragen hoe het zit.

Liefs Anke

Ps: Ik hoop dat je snel mag volgen!!!!!!!!!!!!!1

hoi anke

van harte gefeliciteerd!!! geweldig voor jullie!!!
een innesteling vind plaats na 5 tot 7 dagen na de eisprong.

heel veel plezier en geluk de komende tijd!!

liefs janine

He Anke, gewoon van harte gefeliciteerd hoor!!!! Een vaag streepje is ook zwanger. Over   een paar dagen weer testen en je zult zien dat het streepje dan donkerder is. Nogmaals gefeliciteerd!!!

hoi Anke je had net al op mijn topic gereageerd.En mij gefeliciteerd,dat wil ik nu bij jou doen!
Kunnen we samen naar het andere forum.Welke merk test heb je gebruikt?Een streep staat er niet voor niets hoor,maar als je twijfelt zou ik toch maar zorgen dat je morgenochtend nog een kan doen.
Ik heb die digi gedaan en die vind ik persoonlijk super!!!!!!!!!!

hee van meid

cindy

Hoi,

Gefeliciteerd! Even over je vraag: toen ik zwanger bleek van onze zoon, wist ik het al 3 dagen voor NOD doordat de test een vaag streepje aangaf. Dus ik denk dat je vlak voor je NOD gezeten hebt.
Ik wens je een heel fijne zwangerschap! Ik heb je vast op de nieuwe zwangerenlijst gezet!

Groetjes, Kat

He Anke gefeliciteerd!!!

Een voordeeltje van zo'n onregelmatige cyclus is dat je nu bijna zeker een termijnecho krijgt om te bepalen hoe ver je bent. Bofferd!!!

Fijne zwangerschap.

TeHa

Terug
Bovenaan