zwanger?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!
 Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik zou volgende week ongi moeten worden (liever niet natuurlijk) NU heb ik heel erg zere benen en ook m'n onderrug doet erg veel pijn? Zou dit een teken kunnen zijn dat ik zwanger ben? ik kan nog geen test doen toch?

Hallo!

Vermoeide benen en pijn in onderrug waren bij mij ook voortekenen, maar ik wil je nergens blij mee maken. Ik zou niet te vroeg testen idd. Zou tot op de nod dag wachten dan zou er genoeg waarde in urine moeten zitten...

Succes ermee en hopelijk volg je snel naar het andere forum!

Liefs Sam

BEDANKT VOOR JE SNELLE REACTIE. bEN JIJ NU ZWANGER DAN? eN, MISSCHIEN WEL DOM, MAAR WAT IS NOD?

Hoi Janu,

Een NOD dag is je niet ongesteld dag.  Ikzelf had ook veel tekenen zoals pijn in mijn rug,moeiheid,gevoelige borsten enz. en ik was 18 dagen overtijd maar niet zwanger.
Je lichaam kan je dus mooi voor de gek houden....nou hoop ik voor jou dat dat niet het geval is natuurlijk.
Zelf ben ik nu weer 4 dagen overtijd en heb weer allemaal zwangerschapsverschijnselen maar ik wacht nog wel weer effe met testen.

Ik hoop dat je zwanger bent meid. Ik zal voor je duimen.
Hou je ons op de hoogte.

Liefs Laura

Hoi Janu

Ikzelf had deze maand ook allerlei verschijnselen, en heb ook een paar keer te vroeg getest.  Dit levert eigenlijk alleen een hoop irritatie op, want je bent hoogdt waarschijnlijk te vroeg en weet dan dus nog niks. Ik hoop voor je dat jij wel zwanger bent, en zal voor je duimen. Ik moet zelf toch eerst ongi afwachten....hahaha

Sterkte en liefs Annet

Hoi,

Leuk dat je ook dit forum gevonden hebt! Laat je gegevens even achter bij het kopje NOD-lijst, en ik zet je er zo gauw mogelijk bij op. Met gegevens bedoel ik naam, leeftijd, welke ronde je in zit (hoeveel maanden zijn jullie al bezig) en je NOD oftwel de datum waarop je ongesteld zou moeten worden. Weet je die niet, geen nood. Er zijn er meer, en dan kom je bij hen te staan.

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan