zwanger ?

A

Anoniem

Guest
hey meiden , even weer een berichtje van mij , had gister me nod maar vandaag nog niets te zien , nu heb ik een warme gloed vanuit me borsten en een soort van spierpijn aan de zijkant , weet niet wat ik daar van moet denken omdat ik ook al sinds de hsg ongi krampen heb , ben erg onzeker over dit alles

vandaag nog niets te bekennen maar , ben bang om te gaan testen , heb nog maar 1 cb test liggen en aangezien ik de hsg heb gehad ben ik bang dat hij mijn cyclus door de war heeft geschopt en dan ga ik de test verknallen en ze zijn al zo prijzig , denk dat ik hem maar even een weekje uit ga stellen en af te wachten of ik niet alsnog ongi wordt

Hé meid! Spannend!!!
Ik hoop voor je dat het raak is, ik ga enorm voor je duimen.
Houd ons op de hoogte hoor!

Groetjes Nicole

hier vandaag nog niets , denk dat ik over 6 daagjes maar ga testen als het er nog niet is , mijn gevoel zegt nog steeds : niet zwanger , heb nergens last van
o , ik hoop zo dat het raak mag zijn

Hoi Janet,

Spannend hoor! Knap van je dat je nog niet getest hebt! Hou ons op de hoogte!

Ben zelf ff wat minder op de site geweest maar de 25 is mijn NOD en dan gaat het toch weer kriebelen. Zelf al heb ik het idee dat het niets zal worden deze maand.(man was ziek tijdens vruchtbare periode dus niet zoveel geklust)Toch is het weer spannend.

Ik hoop echt voor je dat het raak is deze keer!

Groetjes San

Hoidiehoi

Jeetje wat spannend voor jullie zeg.
O Janet, dat je nog nie getest hebt zeg....!!
Zou ik echt niet kunnen.

Hee meiden, sterkte, ik duim voor jullie
Liefs Annet

Terug
Bovenaan