Hoi eenzaam,
Het gebeurd bij uitzondering, maar het kan toch echt gebeuren dat je wel ongi wordt ondanks dat je zwanger bent, het is zowel in mijn familie als bij mijn ouders in de buurt voorgekomen. Maar let wel, het zijn echt uitzonderingen.
Mijn eigen nicht heeft 9 maanden niets gemerkt dat zij zwanger was en dat was mijn moeder aan het vertellen aan een vrouw die bij haar in de buurt woont ( deze vrouw was notabene vroedvrouw) die zei tegen mij moeder, nou dat kan niet hoor, ik hoor dan wel eens die verhalen, maar zij geloofde dus niet dat dat kon.
Laat die vrouw geblesseerd raken op wintersport gaat naar het ziekenhuis en verlvolgens ondekt ze dat zij ik geloof ruim 5 maanden zwanger was en dus ook zelf niets in de gaten had.
Overigens was mijn nicht verpleegkundige in het ziekenhuis, liep op de dag dat mijn achternichtje werd geboren in een bikini, zij is een lange slanke vrouw en had geen enkele reden om een zwangerschap te verbergen of geheim te houden. Haar leeftijd was toen 27 of 28 jaar.
En het was niet aan haar te zien, ook niet de mensen die haar maar af en toe zagen, hebben het niet gezien.
Dus ik wil je geen onnodige hoop geven, maar het kan dus echt dat je wel ongi wordt, terwijl je zwanger bent.
Groetjes Alice