zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo mede lotgenoten,

Ik heb een vraagje, ik ben 2 dagen overtijd en heb gisteren een test uitgevoerd. Nu bleek deze negatief te zijn. De menstruatie is nog steeds uitgebleven. Ben ik nu wel zwanger??? Ik voel me wel helemaal op en top zwanger maar zie zo'n test   toch als een soort bevestiging. Ik ben overigens wel pas in de eerste poging, had ook niet verwacht zo snel, maar ik zou het wel heel leuk vinden als het al raak is, bij de eerste heeft het 3 maanden geduurd, hier had ik deze keer weer op gerekend.

Groetjes van Silvia moeder van Jarno 11 maanden

Hai Sylvia

Ik weet natuurlijk niet wat je bedoelt met "ik voel me op en top zwanger" maar het kan wel hoor. Je lichaam kan gewoon nog niet genoeg hcg hebben ofzo. Zou het over een paar dagen nog eens proberen.
Succes
Liefs Annet

Hoi Annet,

Tuurlijk is het moeilijk om te zeggen dat ik me zwanger voel, maar als ik terug denk aan m'n eerste zwangershap was ik de eerste weken heel vlinderig en opgelaten. M'n tepels staan gespannen en ben verder heel huilerig en emotioneel. Ook de moeheid komt meteen om de hoek kijken. We wachten gewoon nog even af en testen van het weekend.

Ow, dan leef ik met je mee hoor. Ik heb dat ook: moe, chagarijnig, zere tepels, honger (?)
Ik ga zondag testen dus wens ook jou veel succes.
Liefs Annet

Hoi Silvia,

Ook ik testte maandag met de digitale test negatief. Toen ik de test eruit klikte zag ik toch een heel licht streepje. De gewone test gaf later die dag een iets donkerder streepje aan. En vanmorgen deed ik de laatste digitale die ik had liggen en toen gaf die aan zwanger.

Syl

Terug
Bovenaan