zwanger?

A

Anoniem

Guest
hoi,

Als ik s'ochtends me neus snuit dan zit er ook een beetje bloed bij maar dat is alleen als ik de eerste keer me neus snuit. Zou dat te maken kunnen hebben met een zwnagerschap????

Hoi hoi,

Ik denk dat het eerder te maken heeft met verkoudheid dan met een eventuele zwangerschap. Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord, maar misschien iemand anders wel hoor...

Groetjes Rene

hoi eenzaam,

Nee op zich heb ik daar ook nog nooit van gehoord dat je bloedverliest bij het snuiten heb je dan geen andere kwaaltjes die kunnen duiden op een zwangerschap of overtijd..

groetjes souraya

Hoi Souraya,

ik heb vanochtend ook een bericht oveer temperaturen geplaatst en als je daar naar kijkt dan zou ik gisteren ongi moeten worden. Als je daar even naar zou willen kijken misschien dat ik verkeerd kijk. Staat precies onder deze bericht over temperaturen.

Hoi eenzaam

Ik had er al meteen naar gekeken maar weet je ik begrijp helemaal nixxx van tempen. Ikzelf ben nu al 9maanden bezig en nog nix. Ik ben toen naar de dokter geweest om te vragen wat ik kan doen. Hij zij dat ik t gewoon zn beloop moet geven en dat het gaat lukken alleen het heeft tijd nodig. Hijzelf raadde me het tempen af omdat het een gedoe is en ik ben een persoon die gaat stressen als iets niet lukt. Ik wacht t daarom gewoon af totdat mijn geluk of me afkomt. Er zullen zeker meiden zij die meer van het tempen afweten want zoals ik hier lees zijn er veel die dat doen. Succes verder!

groetjes souraya

Ik weet niet precies hoe het zit maar als je zwanger bent schijnen je bloedvaadjes wat gevoeliger te zijn.
Het kan dus zijn dat je bijv eerder een bloedneus hebt als je zwanger bent!

LIefs Bibbi

Terug
Bovenaan