ZWANGER?!?!?!?

A

Anoniem

Guest
Ik besef het nog niet helemaal en twijfel nog een beetje, de test was nl. niet overduidelijk positief, maar het lijkt er toch echt op dat ik zwanger ben!

Ik ben al een poos niet meer op het forum geweest, omdat het bij ons toch wat langer heeft geduurd. Maar je ziet dus, ookal duurt het wat langer, bij ons bijna een jaar, het kan nog steeds vanzelf gebeuren.

We zijn trouwens 2 weken geleden bij de gyn geweest, vorige week is een zaad - en bloedonderzoek geweest. Hiervoor gaan we volgende week weer naar de gyn. Je hoort het wel vaker dat als stellen besluiten deskundige hulp in te roepen dat ze toch spontaan zwanger worden, bij ons dus ook.

Echt raar, terwijl ik het schrijf kan ik het nog steeds niet bevatten. We hebben vorig weekend ook onze naaste familie en vrienden ingelicht over onze kinderwens. We waren dus een week te vroeg met vertellen.

De waarschijnlijke uitgekende datum, heb het net uitgerekend op babybrabbel, is 28 mei 2006.

Ik wil iedereen heel veel succes wensen met zwanger worden!

Liefs,
Linny

He Linny,

Wat onwijs fijn joh!
OOk weer prettig voor ons allen die zich toch ook wel zorgen maken of het allemaal wel vanzelf wil lukken om een positief verhaal te horen.
Gefeliciteerd en geniet ervan!

Liefs Bibbi

Gefeliciteerd!!!

Ook ik loop net bij de gyn, dus hoop natuurlijk op zo'n zelfde success-story!!! Maar ben ook wel eens bang dat er iets heel erg uitkomt..... Maar ik hoop dat jij gelijk hebt!

groetjes van mij

Hoi Linny,

Gefeliciteerd! Lang gehoopt, en nu ook echt gekregen! Fijne zwangerschap!

Groetjes, Kat

Gefeliciteerd!!!!

Laat het lekker rustig tot je doordringen, kan me wel voorstellen dat het even dat je het maar moeilijk kan gelofven. Maar daarna: heel erg genieten natuurlijk!

xHes

GEFELICITEERD!!!!!!

heel veel plezier de komende spannende tijd ....
zo leuk!!

liefs Bri

Hee meis, gefeliciteerd joh.
He eindelijk nu dan ook voor jou een mooi nieuw leventje erbij.
Ik wens je een hele fijne en gezonde zwangerschap.

Liefs en knuffels Annet

Ha meid

gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel plezier.

Veel liefs Ronda

Terug
Bovenaan