ZWANGER!!!

A

Anoniem

Guest
Ben op dit moment overal berichtjes aan het plaatsen dat ik zwanger ben, omdat ik het het liefst aan iedereen zou willen vertellen op dit moment. Mijn vriend en ik hebben echter besloten dat we daar nog mee gaan wachten.

Nou vroeg ik een paar weken geleden of het ook kwaad kon als mijn vriend en ik iedere dag vreeen ipv om de dag (omdat ik overal had gelezen dat je het beste om de dag kon vrijen) TeHa gaf toen al aan dat je niet 'teveel' kon vrijen.

Ik heb gewoon lekker iedere dag gevreeen met mijn vriend en het resultaat mag er wezen! Dus wie weet is dit wel het geheime recept.

Voor nu wens ik jullie een knusse, vruchtbare decembermaand toe en hoop ik jullie snel op het augustusforum te zien

Yvonne

GEFELICITEERD!!!!!!

dusseh.....die misselijkheid die je voelde.....was toch....

hahaha echt super leuk voor je!!!

dat elke dag vrijen lees ik wel veel......misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen

trouwens ....bij mijn eerste kindje deden we dat ook zo....hmmmm   oke ik weet genoeg....hahaha

geniet van je zwangerschap.

liefs Bri

Ha Tess!
wat super voor jullie!!
gefeliciteerd en geniet maar lekker van je zwangerschap!!
ik moet nog 2 nachtjes wachten voordat ik kan gaan testen, maar ook errug spannend dus!!
liefs leetje

hoi tess

heel hartelijk gefeliciteerd !!!!
geniet ervan meid!

liefs lonneke

dank je dank je!

Gaat lukken, ben nu al m ijn vriend zijn rotzooi voor goed uit de logeerkamer aan het verwijderen :D
Voor de rest wat in het huis aan het rommelen, heb vandaag vrij genomen

Lekker een dag in mijn eentje genieten en aan het idee wennen

Yvonne

ja lekkerrrr....

had het al bij een eerder berichtje gelezen!!!
nu word het echt spannend he!!!
nou meid het is je gegunt !!!geniet er maar lekker van!!
met jullie positive berichtjes krijg ik ook weer goeie zin!!!

liefs lonneke

Terug
Bovenaan