Zwanger!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben zwanger!
Ik had maandag een heel vaag puntje (predictor)   (na de test te hebben opgedroogd) en vanmorgen heb ik een da-test gedaan. Twee duidelijke streepjes.

Ik ben heel blij, maar ik ben ook zo bang dat het weer mis gaat.

Maar bij mij gaat het altijd zo: eerst een mk, dan een kind. Dat is al twee keer gebeurt. Dus een paar maanden geleden een mk gehad. Nu eidelijk een kindje?

Ik moet nog door die onzekere periode heen. Maar ik vind het toch ook wel weer heel bijzonder!

Erg spannend!

Ik hoop dat er nu veel volgen. Er zijn steeds meer zwangeren op dit forum.
Het virus is losgebarsten!

Groetjes, Monique

HEEL ERG GEFELICITEERD!!!!

Ik hoop dat je een fijne en gezonde zwangerschap hebt.
En dat de andere dames van dit forum (mijzelf incluis) ook snel aan de beurt zijn.
Groetjes Melanie

Hey Monique.
Onwijs gefeliciteerd. En ik begrijp heel goed wat je voelt.
Ik weet ook sinds vandaag officieel dat ik zwanger ben en ook ik heb  een miskraam al gehad, vorige maand zelfs. Heel erg dubbel dus allemaal.
Zullen we proberen ervan te genieten en de angst opzij te zetten???

Liefs,
Danielle

GEFELICITEERD !!!
Ik hoop voor je dat deze keer wel alles goed gaat.
Liefs Rene

hoi hoi..ook jij gefeliciteerd.het lijkt inderdaad besmettelijk,vooral deze week lees ik dat er veel zwanger zijn..inclusief mezelf ha ha.ik hoop echt dat het allemaal goed met je verloopt,maar probeer positief te denken.
ik ben ook net zwanger en het spookt ook wel door mijn hoofd,maar we moeten ook genieten toch...dus veel plezier X piewie.

Cadeautje!!!!
Wat een heerlijkheid dat je zwanger bent. Het is je van harte gegunt.
Laat het gewoon lekker over je heen komen. Je zorgen maken is logisch maar heeft ook geen positief effect op je lichaam. Geniet ervan!

Liefs Bientje

Allemaal van harte gefeliciteerd!!

blijven er nog wel mensen over die nog niet zwanger zijn? Lijkt wel een babyboom op dit moment hahahaha!

Geniet ervan!!

liefs, grover

Hoi,

Gefeliciteerd, en probeer postief te blijven denken.

Veel liefs ka

Terug
Bovenaan