zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ben ook nieuw op het forum. We proberen al enkele maanden zwanger te worden. 07-01-06 laatste keer NOD gehad. Cyclus varieert tussen de 25-32 dagen. Ben nu nog steeds niet ongesteld! Heb al diverse keren een test gedaan maar deze is negatief helaas. Gan nu uit van de langste cyclus van 32 dagen. Vanaf 08-02-06 zou ik dan moeten kunnen testen. Vanmorgen was de uitslag nog negatief. Hebben meer mensen deze ervaring???

Grtjs, A

hey A,

ik heb het zelf een keer gehad...normaal had ik een cyclus rond de 30 dagen en toen was het ineens anderhalve week verder...helemaal blij je denkt dat je zwanger bent...werd ik uiteindelijk toch ongesteld. Het had er met de pil te maken waar ik mee was gestopt en stress...
dus afwachten maar, maar duimen dat je toch zwanger bent he

groetjes sw33tness

NOD 19 februari, 7e ronde na MK

bedankt voor je reactie! Had je toen ook last van enkele verschijnselen. Mijn huid is op dit moment erg vlekkerig, lijkt wel of ik vaker moet plassen, borsten zijn gevoeliger. Ik hoop dat het zover is. Het is iedere keer weer zo'n teleurstelling als blijkt dat het niet is gelukt!

Hoi A,

Je weet soms toch niet wat er met je lichaam gebeurt en hoe het je voor de gek kan houden. Ik was sinds het stoppen met de pil ook een paar maanden heel regelmatig ongesteld (28 dagen). Nu de laatste keer was het 35 dagen, inmiddels 3 negatieve testen verder. Wel balen, want dan wordt de volgende ronde ook weer wat lastiger om de juiste dagen uit te rekenen. Maar misschien is het bij jou anders en test je alsnog positief.

Succes,
Groetjes Jetje

Hoi Jetje,

Het is ook zo dat je lichaam je voor de gek kan houden met allerlei symptomen. Toch krijg je iedere keer hoop! Balen dat je na die 35 dagen alsnog ongi bent geworden. Als blijkt dat het bij mij vals alarm is, denk ik dat ik maar ga temperaturen. En de tarwekiemcapsules ga proberen!

Tot die tijd blijf ik duimen en hopen dat het zo mag zijn!

Grtjs

Terug
Bovenaan