zwanger?????

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en heb een dringende vraag....

Ik heb twee meiden (net vier en anderhalf), bij beide zwangerschappen merkte ik het op verschillende manieren dat ik zwanger was. Heb ook bij beide een zwangerschapstest gedaan met 28 dagen, bij de eerste waarvan ik geen zwangerschapstekenen had was het streepje heel duidelijk, bij de tweede waarvan ik al anderhalve week pijn in mijn borsten had, had ik maar een vaag streepje op de test. Nu ben ik vier dagen over tijd (vandaag 32 dagen, vorige maand ongesteld geworden op 28 dagen, daarvoor 30) heb twee testen gedaan, een met 28 dagen en vandaag (dus 32 dagen) weer een, maar geen positieve test, dan zou je zeggen niet zwanger! Maar ik heb geen hoofdpijn, buikpijn of iets dergelijks zoals anders altijd als ik ongesteld moet worden! Heb alleen af en toe wat pijn in mijn borsten, maar niet zo erg als bij de tweede zwangerschap.....

Zou ik nou wel of niet zwanger zijn? Tuurlijk is het het beste om gewoon nog een weekje af te wachten of zo, maar ik heb niet veel geduld ha ha. Ik hoop ook dat er hier vrouwen zijn die hetzelfde hebben gehad en mij misschien wat meer kunnen vertellen hierover.....

Thanks Gr Pascal

Hallo Pascale!!

Welkom hier!
Ik weet wat je bedoeld.. ik ben zelf sinds begin januari gestopt met de pil en zou vandaag ongi moeten worden (gelukkig nog geen rode duivels te bekennen) maar heb ook lichte pijnlijke borsten,bovendien heb ik wel krampen in m'n buik en (sorry hoor) mijn witvloed is ook echt veel en soms klodderig (klinkt erg vies, maar ik kan het niet anders omschrijven). Ik voel me anders dan normaal...ik denk dat we even nog moeten wachten voordat we een test gaan halen. Ik wacht in ieder geval tot volgende week want je lichaam kan je goed voor de gek houden.
Ik hoop in ieder geval voor je dat je zwanger bent!!

liefs Minou

Lief dat je zo snel reageert! Inderdaad, de "witte vloed" is ook anders dan normaal.....
IK WORD LANGZAAM GEK! Ook aangezien ik nooit zo laat ben!

Dacht ook altijd dat het bij elke zwangerschap hetzelfde zou zijn, zelfde klachten, tekenen enz, maar heb wel gezien dat het bij de vorige twee anders is gegaan.....

Ik ben gestopt met de pil omdat ik na mijn zwangerschap een maand of acht iedere keer door de pil "heen brak", dus twee keer in de maand ongesteld! En toen ik was gestopt eerst vrij onregelmatig en toen eindelijk 28 tot 30 dagen, dus hoe je het ook wend of keert ben ik echt wel officieel twee dagen over tijd.

waarom kan niemand mij nou ff zeggen dat ik wel of niet zwanger ben!!!!

Hoop dat jij volgende week zeker goed nieuws hebt!

gr

Misschien toch een zwangerschapstestje gaan halen??? ik kan ook niet wachten hoor.
iedere keer als ik een etos of kruidvat zie zou ik echt wel even naar binnen willen rennen om een testje te kopen...volgens mij bestaan er ook testen wat je eerder kan gebruiken bv sóchtends bij de urine, hieruit  zit meer  zwangerschapshormoon in...dusss hieruit kan je wel al zien of je een kleintje kan verwachten...

Zodra ik volgende week kan testen, laat ik het zeer zeker ff weten wat de uitslag is...
misschien zijn we allebij wel zonder dat we het nu weten BEZWANGERD ...spannend he?

groetjes, minou

Dat is bij mij nou juist het probleem, ik heb de kruidvat en de apotheek er al mee lastig gevallen vandaag zelfs nog getest, niet eens een vaag streepje.......
Terwijl ik ook nog niet ongesteld ben en toch al zeker zonder enige twijfel 2 dagen over tijd ben wat mij normaal gesproken nooit gebeurd!!

Hoop toch echt dat wij beide zwanger zijn!!! Waarom doe jij geen test? Bij mijn eerste twee was het op de dag dat ik het moest worden al te zien, bij de eerste heel duidelijk en bij de tweede vaag... Hoor het wel

gr

ik zou heel graag nu al een test willen doen, maar ik weet m'n totale cycles nog niet helemaal dus ik wacht nog even een paar dagen. Als ik ervan uit moet gaan dat een normale cycles 28 dagen is, zou ik rond maandag a.s. moets testen. Die rode duivels kunnen ieder moment doorbreken, zo voelt het ech aan.

Bij jou lijkt me dat toch een beetje een teken hoor, als je 2 dagen overtijd bent en normaal gewoon ongi bent...moelijk, als je nu weer een test haalt kan die natuurlijk misschien weer negatief zijn je weet het maar nooit! Ik hoop echt dat je zwanger bent.

Ik denk dat je beter even nog op je tanden moet bijten en nog even moet wachten met testen zodat het zwangerschapshormoon meer kan worden aangemaakt in je lichaam. Ben je overigens wel misselijk ofzo?

gr.minou

Hoi Pascal,

Helaas, ik kan niet voor je zeggen of je zwanger bent of niet . Zou trouwens wel leuk zijn als ik dat kon want dan kan ik het ook van mezelf zeggen! Maar nee, helaas.....

Ik vrees dat je gewoon moet wachten......en af en toe even testen, maar ja, dat heb je al gedaan. Wat je ook kan doen is 'pendelen'. Hier op het forum kan je daar info over vinden. Je moet erin geloven, maar ja, het is een manier!

Heel veel succes en ik hoop natuurlijk dat jij hartstikke zwanger bent!

Groetjes, Tessje.

Hoi minou en tessje,

Nou ik heb niet vaak geschreven, wel een hoop gelezen en dit berichtje stond alweer op pagina 5!!! Weet niet precies of jullie nu zwanger zijn, misschien heb ik het over het hoofd gezien, sorry!! Maar ik heb wel goed nieuws!!! Gisterenmiddag getest, vaag plusje op de clearblue test en vanochtend toch nog maar een keertje, en jaaaaaaaaaaaa IK BEN ZWANGER!!!
Alleen een beetje moe en last van mijn onderrug, snap alleen niet waarom ik geen last heb van mijn borsten zoals wel bij de tweede????

Ik ben in de zevende hemel! En hoop dat jullie (en de rest van het forum) snel of nu al zwanger is!!

kus

Terug
Bovenaan