ZWANGER!!!

A

Anoniem

Guest
Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar ik heb echt twee streepjes op mijn test.
Heb vandaag de verloskundige gebeld en kan 18 april terecht. Ik kan al bijna niet meer wachten.
Nu de familie nog vertellen en ik ben momenteel de gelukkigste moeder van de hele wereld. Had niet verwacht dat ik het nog zo spannend zou vinden na twee kinderen. Maar het blijft toch echt een heel wonder.
Nou ik ga naar de zwanger forum,
Ik wens iedereen heel veeel succes met zwanger worden.

Ik zal voor jullie blijven dromen.

Liefs Charlie

Hoi Charlie,
Van Gefeliciteerd. Geniet er maar weer lekker van Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap zult hebben!   Wanneer heb je eigenlijk getest, want ik las dat je de 22e je nod had? Ik had het de 19/20e en durf niet te testen, hoewel ik wel denk dat het zover is. Nou ja ik hoop dat je zult genieten, wanneer ben je uitgerekend?
Liefs Cynthia

Van harte gefeliciteerd!!!!!!! Geniet ervan!!!

groetjes Sacha

Hoi Meiden,
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Ik hen de 21ste getest ik kon natuurlijk niet meer wachten en ik had een etos test, deze raad ik niemand aan, een heel vaag tweede streepje zag ik, daarna heb ik een kruidvat test gedaan en daar kwam de tweede lijn heel snel.
Waarschijnlijk ben ik 30 november uitgeteld, en ik hoop inderdaad ook flink te kunnen genieten van dit wondertje. Ik heb de 18 april een afspraak bij de verloskundige, ik kan niet wachten!!

Doe snel een test en laat het me weten hoop jullie snel te zien op het zwanger forum

Liefs Charlie

Hee Charlie!

Helemaal leuk! Gefeliciteerd! Natuurlijk is het net zo spannend bij je derde, het is toch weeer een wonder!

Wij zijn zelf ook   bezig om zwanger te raken van een derde kindje en ik loop dit soort sites weeeer af. Blijft heerlijk, zelfs al die voorbereiding.

Succes met je zwangerschap!

Heitje

Hoi Charlie,

Van harte gefeliciteerd meid !!!!!
Ga er maar lekker van genieten
en hopelijk kan ik je snel volgen naar
het novemberforum !!!!! Ik had mijn NOD
gisteren en tot nu toe nog niets !!!!!!!
Ik mag van mijn gyn pas volgende week
dinsdag testen dus tot die tijd, I'll keep my fingers crosst !!!!!!!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Ha Biaggi,
Ik hoop zo voor jouw dat je ook zwanger bent, ik hoop dat je me op de hoogte houd en dat ik je zie op de novemberforum.
Leah ik hoop dat ik je ook snel op de zwanger forum tegen kom
Bedankt voor de lieve berichtjes

Liefs Charlie

Terug
Bovenaan