Zwanger??????????????????

A

Anoniem

Guest
Gespannen borsten, groter en donkerder tepelhof, misselijk, moe, veel witte afscheiding........ik heb het allemaal???????????? Als ik heel eerlijk ben denk ik echt dat ik zwanger ben maar ik durf het gewoon niet uit te spreken, bang voor een teleurstelling. Mijn lichaam heeft me de afgelopen tijd echt voor de gek gehouden, als 2 x dacht ik misschien zwanger te zijn, maar nu dit voelt anders. Ik kan pas over een dag of 5 testen....Duimen jullie met mij   mee!!!!!

hoi hoi
tuurlijk mijn duimen draaien overuren
sinds ik hier op het forum rond neus
ik heb de duivels inmiddels gehad dus ga op naar de 2de ronde
laat je wel wat weten dan
kusssss san

Nou mamalynn,
dat hoort zich al heeeeeeeeeeel hoopgevend aan.
Volgens mij heb jij die test al niet meer nodig...
Alle symptomen zijn aanwezig.
Ik blijf voor je duimen  en hou je in de gaten .

Dikke kus,
Dyonne

Natuurlijk duim ik met je mee !!!!!
Dan ga je miscchien wel met mij naar het november-forum !!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Ik voel me ook echt superzwanger, heb alle symptomen die jij noemt en misselijk en superduidelijke aders en een opgeblazen buik,veel steken en een trekkerig gevoel in mijn liezen, krijg ook veel pukkeltjes in mijn gezicht.Ben as zondag 2 weken overtijd en nog steeds geen positieve test. Als er maandag nog niks veranderd is mag ik een echo laten maken. Dus ik snap je gevoel van dat je het eigenlijk niet durft uit te spreken want ook al voel je je zwanger, je lichaam kan je zo voor de gek houden. Maar ik duim zeker voor je mee.

Groetjes, Jetje

Hee Jetje,

Nou... ik voel me dus ook zo he. Ik heb ook steken, moe en alsof ik de hele koelkast leeggegeten heb!! Vreemd hoor dat de test niet positief is en toch zo lang overtijd of heb je dat al vaker gehad?

Ik hoop   voor je dat je toch zwanger bent.. zo'n test zegt toch ook nog niet alles!

Heitje

Wij zijn nu "bezig" voor ons 2e kindje en bij de eerste heb ik na 5 dagen getest en was hij positief, dus ik ben hier ook niet zo bekend mee. Ik weet ook niet wat ik van die testen moet denken, je hoort en leest wel eens van vrouwen die ondanks alle negatieve testen toch zwanger zijn. Mocht er bij de echo niks uitkomen, dan is mijn lichaam in ieder geval wel ontzettend in de war want ik blijf er steeds verschijnselen bij krijgen.

We houden elkaar toch zeker wel op de hoogte??

Groetjes Jetje

He meiden,
Bedankt voor jullie reacties. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ik hoop dat we allemaal heel snel zwanger zijn en dan idd kunnen verhuizen naar het dec? forum!
Ik heb trouwens al 1 dochtertje, Lynn. Zij is 15 maandjes oud. We willen heel graag nog een 2e kindje, dus hopelijk is het raak!

Terug
Bovenaan