Zwanger?!

<p>Hai hai! <br /><br />eind van de middag heb ik een test gedaan. Samen met de nicht van mijn vriend zodat ik dit niet alleen hoef te doen. Ik heb de Healthypharm zwangerschapstest gedaan. Deze dag heb ik niet veel gedronken etc. Maar toch heb ik een lichte (nu inmiddels overduidelijke) blauwe dunne streep. <br />is dit een teken dat ik zwanger ben? <br />en kan het dan ook komen door voorvocht? </p>

Je foto doet het niet.  Je kunt inderdaad zwanger raken door voorvocht. Hier zitten ook al paar zaadcellen in al is het wel een kleine kans maar sommige mensen zijn super vruchtbaar dus kunnen wel zwanger raken erdoor. 
Begrijp ik dat je niet bezig bent met zwanger worden?  Is het kindje gewenst? Een streep is een streep. Ik zou vanochtend met ochtendurine nogmaals een test doen. 

Hey. 
Nou weet je wat het is ik volg nog een opleiding.. En ik slik gewoon de pil. Net weer een test gedaan en weer een lichtelijke streep.. Ik bel zometeen toch maar even de huisarts. Wij waren er nog niet mee bezig maar als het er zit is het welkom! We zijn er natuurlijk allebei bij. 

Heb kunt via mupload een foto hier delen, verder lees ik vaker dat dat merk fals positief geven, ik zou daarom toch gewoon een Action of Kruidvat test doen en dan de 2 voor 5 euro cassettes, hopelijk heeft de huisarts je al advies gegeven of een test of bloedtest gedaan. 

Hoi! Zeker ook een ander merk proberen. Ik heb ook een merk gehad waar ik lichte blauwe streepjes kreeg en deed ik een andere was er niks. Uiteindelijk gewoon menstruatie gehad.

Terug
Bovenaan