Zwanger????

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Afgelopen maandag (3-4) was mijn NOD. Donderdag 30-3 een heeeel klein beetje bloed/bruinverlies verloren. Afgelopen zondag beetje rozeverlies  gehad en  getest maar helaas negatief maar dat kan ook wel omdat het nog voor mijn NOD was. Nu is het woensdag en nog steeds helemaal niets noppes nada..... Heb zelf niet sterk het gevoel dat ik zwanger ben maar is het normaal dat het zo lang duurt voor dat die etters doorkomen?? Heb verder helemaal geen klachten (krampen, last v borsten o.i.d.), voel me juist kiplekker!!

Wat denken jullie??

Liefs Eva

Hoi Eva,

Maar heb je ook nu al getest, na je NOD dag? Was je regelmatig ongesteld, de vorige maanden?

Ik zelf verloor ook 3 dagen voor mijn NOD wat bruin bloed. Ik had toen nog hoop maar toen werd ik toch ongesteld, 1 dag voor mijn eigenlijke NOD dag. Dus bij mij is de hoop nu voorbij. Ik hoop voor jou dat het bij jou anders is. Ik zou lekker testen!

Heitje

Hoi Heitje,

Bedankt voor je reactie! Meestal heb ik op woensdag een klein beetje bloedverlies en dan zet het op vrijdag echt door. Ik heb één keer gehad dat ik op donderdag een beetje bloedverlies had en dat het op dinsdag doorzette maar dat was toen ik net gestopt was met de pil. Ik begon met een cyclus van 34 dgn, iedere maand werd mijn cyclus een dag korter. Zit nu op dag 34 en nog steeds niets! En nee, heb na mijn NOD nog niet getest. Ben echt heel bang voor een teleurstelling. Heb ook helemaal geen symptomen behalve dan dat ik sinds twee weken zeer slecht slaap!

De testen van babybrabbel zijn inmiddels binnen, denk dat ik morgen met ochtendurine ga testen..... !!!!!

Liefs Eva

Hoi Eva,
Je hoeft er ook niks van te merken als je zwanger bent. Toen ik in verwachting was
van mijn zoon merkte ik de eerste weken helemaal niets. Daarna een beetje moe en
verder noppes!!!
Ik hoop voor je dat het zo is.
Succes morgen met het testen!!
Liefs Melanie

Hallo dames,

Sinds ik gestopt ben met de pil is het me opgevallen dat ik altijd twee tot drie dagen voor mijn NOD last heb van bruin bloed/afscheiding. En als ik al mijn vriendinnen zo hoor, is het bij hen niet anders. Maar hopelijk bij jou wel ! Suc6 !

Terug
Bovenaan