ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
De titel zegt het al:   De test gisteravond was positief. ZWANGER!!
Een dikke vette streep. Geen twijfel mogelijk.

Ik heb net de gyn gebeld en mag 21 april komen voor een echo.
In verband met mijn 2 miskramen afgelopen tijd, mag ik vanaf de 7e week tot de 12e week iedere week een echo laten maken. Dan kunnen ze in de gaten houden of het goed blijft gaan.

We zijn zooooooooooooooo blij met het nieuws, alleen erg bang dat het
weer fout zal gaan.
We gaan er natuurlijk niet van uit, anders geniet je helemaal niet meer.
Voor alle andere dames: ik zal voor jullie ook blijven duimen!!!!!!!!!  

Veel liefs, Go

Heeeyyyy,

Wat een geweldig nieuws zeg!!!

Gefeliciteerd!!

Geniet er maar van!

Liefs Anouska

Lieve Go

Top top top! Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd hoor met je zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat je nog niet heeel hard durft te juichen ivm je miskramen,.....maar toch: driemaal is scheepsrecht en dit keer gaat het helemaal goed! Geniet ervan!

Liefs, cee

van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap!!!
Dat alles maar helemaal goed mag gaan!

tot ziens op het decemberforum

groetjes mamavan2

(4 weken en 3 dagen zwanger van de derde)

Oh wat geweldig!!!!!!!!!!
GEFELICITEERD!!!!

ik zal ook zeggen, geniet ervan
Hoewel ik ook weet dat het op bepaalde momenten heel moeilijk kan zijn.

Wel leuk elke week die echo's. Ik hoop rond 7,5 weken een echo te krijgen en dan mag ik pas weer met 11 weken.
Ook ik heb 2 mk achter elkaar gehad, maar loop niet bij de gyn. Waarschijnlijk zal dat meespelen.

Probeer er zeker van te genieten!

Liefs, Monique

WAUW wat een ongelooflijk goed nieuws. Maar het duimen is niet voorbij, blijf net zolang duimen tot het wondertje op de wereld staat. hihi

Gefeliciteerd zeg. Leuk hoor om dat zo mee te maken, je ziet iedereen stressen, hoop hebben en....ZWANGER ZIJN. hihi....

Nou, heeeeeeel veel geluk en geniet ervan.

x
Dompy

Heeeee Go,

wat geweldig nieuws!!! En ook nog een dikke vette streep, dan kun je er ook niet meer aan twijfelen: je bent weer zwanger! Prachtig. Zoals Cee ook al schreef: drie keer is scheepsrecht. Dat was bij mij ook het geval, dus we gaan er vanuit dat dat bij jou ook zo zal zijn.

Maar, oh, die spanning nu. En al dat wachten weer, om gek van te worden. Ik kan me voorstellen dat je gematigd blij bent hoor, eerst de echo's maar weer afwachten, en dan nog blijft het spannend tot de 13e week. En dan nemen de zwangerschapsklachten af, en heb je een paar weken het gevoel dat je helemaal niet zwanger bent. Kun je je daar weer zorgen over maken. Tot ongeveer de 18e week, en dan voel je je kindje voor het eerst bewegen. Het meest fantastische moment in de zwangerschap. Dan vind je ook eindelijk de rust die een zwangerschap verdient. Meid, ga ervoor, en hou moed hè! Het gaat deze keer helemaal goed komen!!

Nogmaals van harte, ook voor je mannetje. Hopelijk heb je genoeg afleiding en moet je vaak werken tot je een echo krijgt.

Veel liefs,

Ingrid

HEY GO1,

GEWELDIG VAN HARTE GEFELICITEERD meid.
Oh vind echt super voor je, ben zo blij. hahahaha wachten heeft zich geloont dus hahahaha.

Kon helaas niet eerder reageren door de verbouwing hier lag de stroomeruit helaas.

Succes en ik duim voor je dat goed gaat meid je verdient het echt na twee keer pech.
Succes succes en ben blij dat Zh zo liegf meewerkt.

Liefs van mij

Terug
Bovenaan