A
Anoniem
Guest
Lieve meiden ik kan het niet geloven.
We zijn 2,5 jaar bezig geweest en een maand geleden begon ik met een nieuwe baan en heb ik alles losgelaten. Ik heb een zwangere vriendin aangenomen met het idee: dat verlof vervang ik wel even.
Ik ben gestopt met de site.
Menstruatie bleef uit - ik ben altijd onregelmatig.
Moe en misselijk - zenuwen van nieuwe baan?
Vanochtend toch een test gedaan en een rode stip in het midden van de Predictor.
Kan het echt? En door die gekke cyclus weet ik niet of het 8-9 of 10 weken is.
Maar dinsdag mag ik een echo en dan schijnen ze dat te kunnen zien.
Dwaas he, al die jaren hield ik het stipt bij en nu ik zwanger ben, kom ik er na 8-9-10 weken nog eens achter!
Voor mijn baan en het verlof van mijn vriendin een drama, we zijn er nu beiden 2 maanden niet, maar ik ben toch gewoon lekker blij, door de misselijkheid heen.
Simone
We zijn 2,5 jaar bezig geweest en een maand geleden begon ik met een nieuwe baan en heb ik alles losgelaten. Ik heb een zwangere vriendin aangenomen met het idee: dat verlof vervang ik wel even.
Ik ben gestopt met de site.
Menstruatie bleef uit - ik ben altijd onregelmatig.
Moe en misselijk - zenuwen van nieuwe baan?
Vanochtend toch een test gedaan en een rode stip in het midden van de Predictor.
Kan het echt? En door die gekke cyclus weet ik niet of het 8-9 of 10 weken is.
Maar dinsdag mag ik een echo en dan schijnen ze dat te kunnen zien.
Dwaas he, al die jaren hield ik het stipt bij en nu ik zwanger ben, kom ik er na 8-9-10 weken nog eens achter!
Voor mijn baan en het verlof van mijn vriendin een drama, we zijn er nu beiden 2 maanden niet, maar ik ben toch gewoon lekker blij, door de misselijkheid heen.
Simone