zwanger??!!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden ik kan het niet geloven.

We zijn 2,5 jaar bezig geweest en een maand geleden begon ik met een nieuwe baan en heb ik alles losgelaten. Ik heb een zwangere vriendin aangenomen met het idee: dat verlof vervang ik wel even.
Ik ben gestopt met de site.

Menstruatie bleef uit - ik ben altijd onregelmatig.
Moe en misselijk - zenuwen van nieuwe baan?

Vanochtend toch een test gedaan en een rode stip in het midden van de Predictor.

Kan het echt? En door die gekke cyclus weet ik niet of het 8-9 of 10 weken is.
Maar dinsdag mag ik een echo en dan schijnen ze dat te kunnen zien.

Dwaas he, al die jaren hield ik het stipt bij en nu ik zwanger ben, kom ik er na 8-9-10 weken nog eens achter!

Voor mijn baan en het verlof van mijn vriendin een drama, we zijn er nu beiden 2 maanden niet, maar ik ben toch gewoon lekker blij, door de misselijkheid heen.

Simone

Vind het echt tof voor je dat het na 2,5 jaar toch is gelukt!
Heeeeeeeeeeeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd en veel succes/plezier dinsdag bij de gyn.

Liefs Fem(mi)

Geweldig toch....geniet er maar heerlijk van.
Succes met je zwangerschap. Hij/Zij is letterlijk een wonder....

Liefs,
Dompy

Hoi Simone..

Na 2,5 jaar dus raak! Wauw!
Ben je toch wel een bewijsje van dat we er niet teveel mee bezig moeten zijn geloof ik...
In ieder geval ONTZETTEND VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!
Geniet ervan het is na zo'n lange tijd dubbel en dwars verdiend!!!!!!!!

Liefs Linnepinnie

Simone,

Van harte gefeliciteerd. Ik denk dat jullie 3 dubbel van de zwangerschap gaan genieten en waarom ook niet. Ik wens jullie veel succes met jullie zwangerschap. Maar jij vooral Simone.

Groetjes nathalie

Nou meid, gefeliciteerd!
Je hoort het wel vaker, als je er 'teveel' mee bezig bent dat het langer duurt en dat wanneer je bv. met vakantie bent ofzo je in 1 keer zwanger raakt!
Maarja, als je nu eenmaal graag zwanger wil raken is het moeilijk om er niet over na te denken. Dus GENIET ERVAN !!!!

Proficiat! Eindelijk! He, lekker zeg. Geniet er maar van.

Claske

Terug
Bovenaan