Zwanger!

A

Anoniem

Guest
Wat een mazzel. In de 3e ronde, na 1,5 maand. Nergens last van. Wel ineens heel fit en weinig slaap nodig. dat komt goed uit!
Maandag nog niks, maar vanmorgen toch een stip.
Nou, ik ben niet de enige, Anouska bleek vandaag ook zwanger. En dan zitten er nog een paar op de NOD te wachten, Ineke2, Nicole008 en Dompey. Ik zou zeggen: gauw testen, want ik wil meer goed nieuws horen. Anouska, ik denk dat je een innestelingsbloeding hebt!

Groetjes en sterkte allemaal, ik was hier maar kort. ik was er even niet, vond het allemaal te spannend. Nu ik er weer ben zal ik toch hier nog blijven komen.

Claske

Zei het   net in dat ene berichtje.

Gefeliciteerd!!

En wat dat van mij betreft.

Innesteling kan het niet zijn.

Maar goed. Ga morgen gewoon testen dan kan ik met zekerheid zeggen dat ik ook zwanger ben.

Vele zeggen het al dat ik zwanger ben, maar wil het zelf nog een keer zien.

Wat ik wel moet is steeds kleine plasjes maar voor de rest geen verschijnselen.

Maar mocht het echt zo zijn dan zou ik rond 13, 14 dec uitgerekend zijn.

Hmzz als ik mijn bruidskleertjes in   juni dan nog wel pas als het echt zo is.

Liefs Noussie

Ik moet wel vaker plassen, lijkt het. Maar ja, je gaat van alles zien, he. Proficiat met je bruiloft! Ik denk dat ze daar in de winkel wel raad mee weten! Ik hoop voor je dat je zwanger bent, zal voor je duimen. Ga maar gauw testen!

Claske

Hoi Claske,

Gefeliciteerd meid! Geniet er maar lekker van!
Groeten Nicole

Hoi Claske!!

Toppie he??
van Harte gefeliciteerd!! geniet ervan!!

veel iefs minou!
(ps, een innestelingsbloeding hoeft niet altijd...dit heb ik ook niet gehad..)

Hoi Claske!

Gefeliciteerd joh!
Wat ontzettend fijn voor je dat je zwanger bent..en ook zo snel!
Geniet ervan!

Liefs Linnepinnie

Hoi Claske,

Gefeliciteerd!!!!
En geniet er van he!

Dikke kus (ook voor je partner)
Dyonne

Dankjewel, allemaal! ik ben ook zo blij....ik zag mezelf al niet nog zo'n maand hebben, de hele ronde weer door met alle fases: ongi, klussen en wachten en dan testen.
Ik hoop echt dat het bij jullie allemaal niet lang meer duurt. Heel veel succes, laat de moed niet zakken. De onderzoeken liegen er niet om: je hebt allemaal steeds weer nieuwe kansen. Zet 'm op!

Terug
Bovenaan