Zwanger

<p>Hoi hoi </p><p>Ik heb 2  dus de 13e en 14e dag voor mijn ovulatie gemeenschap gehad . En moet volgende week 28e ongesteld worden . Ik begin nu wel lichte pijn te krijgen alleen is mijn vraag komt het door omdat ik ongesteld moet worden of het zwanger zijn . Ik bedoel ik voel geen misselijkheid of gevoelige borsten. Ik slik de pil ook niet . En wil geen zwangerschapstest nog doen omdat ik dan denk ik negatief krijg . Maar wat denken jullie hiervan dames. Ik heb het wel onveilig gedaan namelijk.</p><p>Hellpp meee ?</p>

Tsja geduld is lastig op te brengen soms he? Symptomen kunnen beide kanten op dus even afwachten en op de 28e even testen.. 

De vroege testen zijn een stuk minder betrouwbaar. De kans op vals negatief is dan nog best groot, waardoor je dan nog steeds geen zekerheid hebt.
Het kan inderdaad op beide wijzen. Ik had zelf ongeveer 6 dagen voor mijn verwachte menstruatie ook lichte krampjes en pijn. Ik zei toen al: ik word te vroeg ongesteld, of ik ben zwanger. Het bleek het laatste te zijn. Pas een paar weken later kreeg ik ook andere symptomen zoals misselijkheid.
Ik zou het wachten zo lang mogelijk volhouden, en echt proberen niet voor de 28e te testen, want voor die tijd zijn de meeste testen echt nog niet betrouwbaar.

Terug
Bovenaan