zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Zoals het kopje hierboven al zegt: ik ben dus zwanger!!!

Ik ben een tijdje niet zo actief geweest op het forum, wel bijna elke dag meegelezen, maar kon zelf de moed niet echt meer vinden om zelf wat te schrijven. Ik zag het eerlijk gezegd soms niet echt meer zitten, elke maand weer opnieuw ongesteld worden vond ik zooo vreselijk!! Ik wou ook, net als jullie, zoooooo graag zwanger worden!!
Maar nu is het dan eindelijk zover, ik kan het nog bijn niet geloven. Ik had dinsdag mijn NOD en heb woensdagochtend een test gedaan en gelijk een hele dikke plus!!

Ik ben vanaf juli vorig jaar bezig en was in september vorig jaar voor de eerste keer zwanger, dat eindigde helaas in november in een miskraam. In de 4e ronde dus weer zwanger geraakt, joepie!
Ben blij, maar aan de andere kant superonzeker. Als het nu maar wel goed gaat!!!
Heb wel een zeurderig gevoel in mn onderbuik namelijk en soms wat steekjes, maar ik heb ook al verhalen gehoord van mensen die dat ook hebben gehad en bij wie de zwangerschap wel goed ging. Hopen dus maar en afwachten....

Nou meiden... hier hebben jullie ook allemaal wat zwangerschapsvirus...blaas...pfff....alsjeblieft!!
Het is jullie ook van harte gegund!!

Liefs, Kwebbel80

Hoi Kwebbel,

van harte gefeliciteerd!!!! Wat superfijn voor je.
Geniet ervan en probeer je  niet te veel zorgen te maken!!!!

Groetjes,
Meinetje

Hey meis,

Van Harte Gefeliciteerd!!!
Wat een geweldig nieuws!
Ga er maar lekker van   genieten en alles komt goed meis.

Liefs Anouska

Beste Kwebbel !
Van Harte met je zwangerschap.
Geniet er van, probeer je niet te veel zorgen te maken.

Groeten van Miena!

heel hartelijk gefeliciteerd!!!!na 4 maandjes weer is nog best vlot hoor.maar ja,als je zwanger wilt worden is elke maand er 1 teveel.hier net zo goed hoor.
geniet ervan.
groetjes kari

Hoi Kwebbel!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik vind dat je er volop van moet genieten hoor want hoe klein is de kans dat je weer een miskraam krijgt... Ik denk heel klein!

Het gaat heus goedkomen hoor. En die steekjes die je voelt zijn heel normaal dus maak je daar maar geen zorgen over. Ik had het ook bij mijn eerste twee zwangerschappen!

Heel veel plezier!

Heitje

Gefeliciteerd!!! Wat leuk!
En inderdaad iedere maand is er één te veel.
Groetjes KL

Hoi Kwebbel!

Van harte gefeliciteerd!!!
Fijndat het zo snel weer gelukt is...en probeer er gewoon vanuit te gaan  dat het nu goed gaat!
Over 9 maanden heb jij je wondertje in je armen!
Geniet!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan