ZWANGER!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hai hai

Nou van de week heb ik me hier pas aangemeld op dit forum en nu ga ik jullie al weer verlaten.
Jullie zullen het wel raden
wij zijn dus zwanger   van ons tweede kindje en isa zal eind maart een broertje of zusje er bij krijgen.
Had het helemaal niet verwacht zeg, en al zo snel wie verwacht dat nou, en nog zo onwerkelijk.
Maar ja ik ga maar flink genieten.

groetjes
barbara

Gefeliciteerd Barbara!!
Geniet er lekker van! Hopelijk kan ik morgen met je mee naar het andere forum want ik ga morgen voor het "echie" testen. (had 3 dg voor nod getest en supervaag streepje).

Groetjes  mij

Gefeliciteerd barbara!!!

Super joh en meteen in de 1e ronde??
Dat geeft me weer hoop!

Groetjes ssuss

GEFELICITEERD!!!!
Geniet ervan, en ik hoop dat het bij ons ook zo snel gaat.

Sasja

Hoi Barbara,

GEFELICITEERD. super hoor. en weet je, ik ga met je mee naar het andere forum. Heb gister gestest (op mijn verjaardag) en duidelijke steep te zien. Is voor ons ook 2e kindje (broertje /zusje voor amber). zie / spreek je vast nog wel op het ZWANGEREN forum.

(bij ons ging het ook super snel hoor, met pasen gestopt, 1x ongi geweest...)

gr.

nicole

Hoi meis,

VAN HARTE PROFICIAT!!!

Lekker snel das toch mooi!!!

Geniet er maar lekker van en succes hé!!!

Liefs sandy

Morge Babs!

Super gefeliciteerd!!wat zullen jullie blij zijn!(meteen eerste ronde?)
strooi er wat van deze kant op en naar al die lieve ladies die elkaar hier zo geweldig steunen en voor elkaar klaar staan!!Toch wel speciaal vindt ik steeds meer; je kent elkaar niet, maar zit gewoon ongeveer in zelfde fase en dat schept een band!!

Geniet ervan en hopenlijk tot snel in t zwangerforum
x Suus

Hartstikke gefeliciteerd allebei!!! Dat is inderdaad lekker snel. Wou dat dat bij ons ook zo snel ging...maar helaas.
Geniet van je zwangerschap.

Liefs Happy

Terug
Bovenaan