zwanger??..

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

iedereen gefeliciteerd!!
ik heb effe iets raars ik ging straks de prullenbak leeg maken op de bad kamer en toen viel er een test uit die ik zaterdag gedaan heb, en daar stonden 2 streepjes op toen dacht ik ik haal die andere er ook eens uit en daar stond maar 1 dikke streep op, zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben omdat die anderen geen 2de streep hadden
Ik voel me echt al twee weken klote heb de hele dag door hoofdpijn en duizelig, vandaag al de hele dag misselijk! ik ben afgelopen vrijdag naar de huisarts geweest en alles was goed het kon wel zijn dat ik misschien zzwanger was maar moest dan over een week effe testen, ik had geen gedulg dus deed ik het zaterdag gelijk en zag maar een streepje, volgens mij heb ik die 3 minuten ook niet afgewacht, volgens mij zag ik 1 streep en heb hem vervolgens weggedaan, maar nu stond er een 2de streep, at moet ik nue doen? volgende week nog maar een test denk ik ... of hou ik me zelf voor de gek!

liefs kim

effe een aanvulling, de huisarts denk dat die ongesteldheid van 3 weken terug misschien een innestelingsbloeding kan zijn en geen ongesteldheid was!

succes meid!! wat spannend voor je zeg!! hopelijk test je snel positief!!

liefs sweety (6w4d zw)

hoi sweetie

ik weet effe niet wat ik ervan moet denken, ik voel me echt effe raar nu, hoe gaat het met jouw? heeft het bij jouw lang geduurd

liefs kim

ik zou gewoon een nieuwe test doen en dan maximaal 10 min afwachten. Kan dat je nog weinig hcg had en daarom de streep pas later kwam. Maar een streep die na 10 min komt is niet betrouwbaar. Omdat je echter niet meer gekeken hebt weet je niet of ie voor pf na 10 min al is verschenen.
wanneer is je NOD dan?

succes,
Danielle

hallo allemaal

wie heeft er nog meer goede raad!!!
wie heeft dit ook weleens meegemaakt
aan de ene kant wil ik wachten aan de andere kant wil ik testen
ik weet het niet meer snik snik...

xx kim

hi Kim,

Ik zou heeeeel snel nog een keer testen!
Zou het meteen doen als ik jou was (ik ben dan ook heel ongeduldig!)

Laat het ons even weten! Volgens mij verschijnt zo'n streep niet zomaar (ook niet na de 10 minuten) maar kan natuurlijk altijd wel zo zijn he!!!

Succes jij!

Liefs Annemiek

hoi miekje

nou ik weet het allemaal niet meer hoor!
die andere testen stonden gewoon nog 1 streep en deze was 2
maar het is toch niet meer gelig joh dat kan nooit, ik denk misschien te lang gelegen?..
ik doe het weekend wel een test.\ik ben wel super onzeker. ik denk dat ik het weekend niet eens die 3 minuten heb gewacht
als ik weer een test doe zal ik langer wachten
geloof dat ik toch maar effe wacht.! is wel allemaal moeilijk hoor

xx kim

Terug
Bovenaan