Zwanger?

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo! Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden, hierdoor ben ik gestopt met de pil. Ik kreeg daarna meteen al mijn menstruatie, zoals altijd eigenlijk. Ik merkte geen verschil met toen ik nog niet aan de pil zat. Nu ben ik echter al 16 dagen overtijd. Ik heb bij 2 dagen overtijd en 7 dagen overtijd getest en die waren beiden negatief. <br /><br /></p><p>Ik heb wel een soort lichte menstruatiepijn en ben ontzettend misselijk! Ik ga vrijdag naar de huisarts, maar wat denken jullie? Zou ik nogmaals kunnen testen? Of zijn die twee eerdere testen betrouwbaar genoeg?</p>

Bedoel je met gelijk ongesteld worden dat je na het innemen van de laatste pil gelijk een bloeding kreeg of bedoel je dat je na een onttrekkingsbloeding, een maand later weer een bloeding hebt gekregen? 
In het eerste geval gaat het namelijk om de laatste onttrekkingsbloeding waarbij nog geen eicel is vrijgekomen door pilgebruik. Daarna komt pas je eerste "officiële" menstruatie en dat kan langer duren dan een maand omdat je kan ontpillen. zelf zit ik bijv op dit moment op de 35 dagen na de eerste dag van m'n laatste onttrekkingsbloeding na de laatste pil. Zwaar frustrerend!

Ik was gestopt, kreeg toen een bloeding zoals gewoonlijk, en toen heb ik de pil niet meer genomen. Ben toen de maand erop ongesteld geweest en sinds dien niet meer..

Ik zou nog een keer testen maar kan ook heel goed dat het bij ontpillen hoort.. Heb zelf de eerste cyclus na stoppen met de pil een mooie cyclus gehad maar daarna liepen ze steeds verder uit

Had je een regelmatige cyclus voordat je ooit begon met de pil?? 

Ik zou toch nog maar even een test doen voordat je naar de dokter gaat! 

Hmm dan is het wel gek.. kan alsnog ontpillen zijn, maar je kan ook wel zwanger zijn.. sommige vrouwen testen pas laat positief. 

Voor de pil was ik altijd heel regelmatig, nooit 'n dag te laat. Ga morgenochtend toch nog even een test doen??

Terug
Bovenaan