zwanger!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hier ben ik dan weer na bewust een paar dagen weg te zijn geweest, anders maak ik mezelf echt te gek hoor!!
Ik ben dus zwanger!!!!!
Voor degene die het niet meer weten: ik had 6 dgn voor mijn NOD een vaag streepje, 2 dagen daarna weer een vaag streepje en gister bij 2 testen 2 hele dikke strepen. En voor de zekerheid een digitale CB gedaan en: ZWANGER. Had ik van iemand hier als tip gekregen, weet niet meer wie, maar bedankt! Die test is zo duidelijk!
Ongelofelijk, 1e ronde en gelijk zwanger. Ik hoop dat het goed gaat. Ik vind het wel wat sneu, want als ik zo hier lees hoeveel meiden er zwanger willen worden maar het niet lukt en dan ben ik het in 1 keer. Ik wens jullie alle geluk op de wereld en hoop dat de dag voor jullie zeker snel gaat aanbreken. Dit gevoel gun ik iedereen hier!!
Maar een vraag voor de zwangere dames? Ik heb zulke buikkrampen die helemaal doorgaan naar mijn onderrug, ik kan er haast niet van lopen. Alsof ik elk moment ongi kan worden. En dan vooral 's ochtends. Heeft iemand hier ervaring mee, of weet wat het is, is het normaal?

Dikke knuf Tara

Gefelciteerd!!

Enne, niet schuldig voelen hoor. Ik begrijp je gevoel wel hoor, maar wees maar heel blij dat het zo snel gelukt is.

Liefs, Nadine.

Hey Super!!

En dat al in de eerste ronde!!
Gefeliciteerd!

Nee, ik heb nog geen ervaring met zwanger zijn dus ik kan je geen antwoord geven helaas.

Liefs,Swinnie

Hoi Tara,

VAN   HARTE HOOR!!!
En fijn dat het zo snel is gegaan voor je!!!
Super hoor voor jullie geniet er maar lekker van saampjes!!!
Die buikkrampen zijn wel normaal mits je geen helder bloed verlies, kan komen dat er ruimte wordt gemaakt in je buik.
Eigenlijk heet dit bandenpijn, sommige meiden hebben daar heel veel last van en andere minder. Rugpijn hoort daar dan ook bij!!! Maar ja alles voor het wondertje!!!
Hoop dat je er iets mee kunt en probeer vooral te genieten van dit bijzonder gevoel!!!
Succes hé en een fijne zwangerschap!!!

Liefs Sandy

proficiat hoor met je zwangerschap!!! een fijne zwangerschap gewenst!

en die krampen herken ik helaas maar al te goed...kreun...ik heb ze zelf tot 7 weken ook gehad heel erg, kon er snachts soms niet van slapen...hoort er echt bij, mijn darmen kwamen in de verdrukking doordat mijn baarmoeder uit aan het zetten was. Komt wel weer goed hoor en een warme kruik er tegen aan leggen dat helpt of een warm bad/douche

succes!!

liefs sweety (7w1d zw)

Van Harte

Dat is een goed moment om je lekker te laten verwenen en met je benen omhoog op de bank te liggen.

groetjes chandra

Van harte!!!
Ben wel een beetje jaloers hoor, maar het is je echt gegund.
Wij klussen gewoon gezellig verder en zien wel weer.

Geniet ervan!!

groetjes daan

GELUKSVOGEL!!!!!!!

Van harte proficiat! Geniet er lekker van en ik wens je een hele fijne zwangerschap.

Liefs,

Tammy

Terug
Bovenaan