zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
Gelukkig, het is gelukt!!!

Kan het nog steeds niet geloven, maar een positieve test en nog steeds uitblijven van de ongi bevestigen het toch echt. We zijn in totaal 5 mnd actief bezig geweest (direct getempt). Bij ons eerste kind duurde het  10 mnd (miskraam) en toen bij de 12de maand raak (dankzij tempen). Nu bij de 2de dus al na 5 mnd. Heb wel het idee dat het eerder is omdat ik niet meer aan de pil ben gegaan. Vorige x duurde het ontzettend lang voordat ik een beetje een normale cyclus had. Ben toen dus maar gaan tempen. Deze x meteen gaan tempen toen we het besloten actief te gaan doen.

Even voor degenen die nog druk bezig zijn: ik had ten opzichte van de maanden ervoor, al heel snel na de eisprong het gevoel dat ik ongi moest worden, terwijl dat echt nog minstens anderhalve week moest duren. Normaal heb ik dat een paar dagen voor ik het word. Verder had ik een paar x dat ik in bed lag en echt een gat in mijn maag had van de honger en dus echt mijn bed uit moest om nog brood klaar te maken. Dat herinnerde ik me nog wel van de 1e zwangerschap, dus toen begon ik wel te twijfelen. Verder niks geen pijnlijke borsten, misselijkheid etc. Wel vaak naar de wc, maar dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden.

Kan het nog steeds niet geloven en hoop dat het goed gaat. Tja eenmaal een miskraam en je bent niet meer relaxt zwanger helaas.

Hoop dat jullie ook snel zwanger worden!

Groetjes,

Anna V.

Gefeliciteerd Anna!! Ik vind het super tof voor je!!!

Liefs Jessy

Hoi Anna,
Onwijs gefeliciteerd !
Ik hoop voor jullie da thet iid goed gaat, probeer maar lekker te genieten.
Ik moet dit weekend weer ongi worden, dus ik ben erg gespannen...
Fijne zwangerschap,
groetjes Renee

Hoi Anna,

Je zult wel heel gelukkig zijn opdit moment ik kan me dat goed voorstellen. Nou meid geniet ervan en ik wens je een fijne zwangerschap toe.

Liefs Linda

gefeliciteerd hoor!! Ik heb ook een MK gehad en weet nu wat je voelt. probeer er toch een beetje van te genieten dat probeer ik nu ook!! succes

liefs sweety (8w zw)

Super dat het gelukt is.
En al na 5 maanden, ik hoop dat je ondanks je voorzichtigheid er wel lekker van kan genieten.

Gefeliciteerd!!!Echt een heerlijk gevoel he?of toch een beetje verward???
Veel suc6!Geniet erven.

Liefs Sophie

Lieve Anne,

Gefeliciteerd, en ik hoop dat je ervan kunt genieten!

x Andrea

Terug
Bovenaan