zwanger...

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik werd deze week helemaal gek van mezelf. Had af en toe het gevoel dat ik ongi moest worden en daarna was het weer weg. Ik ben vanmorgen naar de Etos gereden en heb een test gekocht. Toen ik thuis kwam moest ik dus niet plassen. Dus maar even gewacht en een half uur terug moest ik dan toch plassen.

Het stipje is heel erg ligt roze maar zoals in de beschrijving staat hoe ligt het ook is je bent dan zwanger. Ik ben dus zwanger van ons 2e kindje en dat gelijk in de eerste ronden. Had het echt nooit durven dromen. Ga zaterdag nog wel een tweede test doen voor de zekerheid. Maar toen ik zwanger was van onze dochter had ik ook een heel ligt stipje de eerste keer een de dag er na was het al een stuk duidelijker.

Gelijk mijn man gebelt op zijn werk. Hij kon natuurlijk niet al te blij doen want zijn collega's zitten in de buurt maar ik kon niet tot vanavond wachten om het hem te vertellen (kon wel merken aan zijn reactie dat hij het erg leuk vind dat we een tweede kindje krijgen)

Ik ben zo blij     . Als het allemaal goed blijft gaan komt onze tweede kindje begin mei. Spannend hoor.

Groetjes Astrid

Hoi Astrid

Wat fantastisch!!!!!!! Geniet er maar lekker van meid, heb je ook niet zoveel maanden in de zenuwen hoeven te zitten.

Ik heb vandaag een neg. test gedaan, maar waarschijnlijk ook te vroeg getest.(zie mijn discussie neg. getest, wanneer pos.)

Nou geniet er maar lekker van

Liefs,
Jasmijn

Nou meid van harte gfeliciteerd.

hoop dat ik je snel mag volgen!

Liefs Dolfijn.

Lieve Astrid !
Tjonge de eerste ronde al meteen raak, wat een bofkont ben jij zeg...hihi
Nou Van Harte Gefeliciteerd hoor, geweldig zeg, ga er maar weer heerlijk van genieten.
Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe.
 Liefs van Miena.

van harte gefeliciteerd ik!!!
ik ben zelf ook net weer zwanger van de tweede ook begin mei uitgerekend
heb al een zoontje van 13 maanden!!
spannend weer he allemaal?
laat maar weten hoe het verder allemaal verloopt

groetjes diana

quote: bugs bunny reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-08-2006 20:39:15'));

van harte gefeliciteerd ik!!!
ik ben zelf ook net weer zwanger van de tweede ook begin mei uitgerekend
heb al een zoontje van 13 maanden!!
spannend weer he allemaal?
laat maar weten hoe het verder allemaal verloopt

groetjes diana

Hoi Diana,

Wat leuk om te lezen. Ik heb een dochtertje van bijna 14 maanden. Ze is 22 maanden als ze een broertje of zusje gaat krijgen. Ik vind het wel spannend allemaal. Ik ben ook wel weer een beetje onzeker. Hoe zal het gaan met twee kindertjes en hoe reageert de oudste. Maar goed dat had ik bij de eerste ook dus het zal allemaal wel weer los lopen. Jij ook succes en ik vind het leuk om elkaar een beetje op de hoogte te houden.

Groetjes Astrid

hoi astrid heeeeeel hartelijk gefeliciteerd en begin maar te strooien hiero want heb al n aantal dagen niemand meer zwanger gezien op dit forum ik spring alvast
liefs tamaar

Gefeliciteerd dames,

Kom maar op  met die glitters!
nu geniet he, kus Rannkie

Terug
Bovenaan