Zwanger??

A

Anoniem

Guest
Sinds een week heb ik last van vaker plassen en pijn bij het plassen, meer vermoeid.. Ik zou pas volgende maand moeten gaan menstrueren. Maar heb sterk het gevoel dat ik zwanger ben.. Kan je al zo vroeg last krijgen van dit soort kwaaltjes? ow ja lichaams temp is ook hoger en heb beetje last van buikpijn! Test kan ik dus pas volgende maand doen :(

Dankje wel voor de reacties
Groetjes D

Wanneer is dan je nod???
Je kan wel al kwaaltjes hebben hoor als je je ei maar gehad hebt. Maar pijn bij het plassen kan ook duiden op een blaasontsteking.

Hoi,
Het lijkt op een blaasontsteking, zou je urine maar even laten controleren bij de huisarts als ik jou was. Moet je er wel even bijzeggen dat je eventueel zwanger zou kunnen zijn. Dan krijg je nl andere antibiotica.
Succes.
groetjes Rene 37+3

ja idd heb ik ook wel last van ja niet van dat pijnlijke plassen maar wanneer voel je als evt zwanger bent

dat is zo moeilijk te zeggen, toen ik zwanger was van mijn dochter voelde ik niks TOTDAT ik een positieve test had, toen voelde ik ineens van alles (hoe bedoel je psychisch!) Nu we voor de 2e willen gaan voel ik elke dag van alles ,..ook vorige maand toen ik gewoon ongesteld werd:(

evt tekenen kunnen zijn:,..gevoelige gespannen borsten, donker wordende tepels, misselijk, antipathie tegen bepaalde geurtjes, koffie vies vinden, roze handpalmen, trekkend gevoel in onderbuik. zachtere trekken in je gezicht, moe zijn.

maar jij schreef vorige week dat je van alles voelde,..wanneer moet je weer ongesteld worden dan,..??

Hoi,

Ook ik moet direct denken aan een eventuele blaasontsteking als ik jou verhaal zo lees.
Het vele plassen is eigenlijk een zwangerschapskwaal die gemiddeld genomen pas later in de zwangerschap om de hoek komt kijken. Daar zou je nu dus nog niet echt last van kunnen hebben mocht je toch zwanger zijn.
Misschien kun je anders beter even naar de huisarts gaan? Anders moet je misschien zolang wachten voor je zekerheid hebt.

Succes in elk geval.

Groet Til

Terug
Bovenaan