Zwanger!!

A

Anoniem

Guest
Ik weet niet of jullie weten wie ik ben, want ik heb mij even stil gehouden op dit forum, omdat ik anders teveel met het zwanger worden bezig was, en vond dit erg frustrerend.
Maar na ruim een jaar wachten, zijn we zwanger van ons 2 kindje!!
Ik heb vanmorgen een test gedaan, maar het is heel raar, het voelt helemaal nog niet zo, maar ben heel blij!!
Ik was echt in de veronderstelling dat ik weer ongi zou worden, buikpijn (vooral steek in mijn rechteronderbuik), en net zoveel afscheiding als dat ik heb voor mijn ongesteldheid, maar de ongesteldheid bleef maar uit, dus toch maar even getest, en zwanger!!
Voor degene die dit lezen die weer ongi zijn geworden, ik begrijp hoe jullie je voelen, ik hoop dat er gauw een klein wondertje bij jullie mag groeien.
En voor de zwangeren wens ik een onbezorgde zwangerschap toe!!
Groetjes Rosalie

heej,

ja ik zag al ergens anders staan dat je zwanger was, maar nog geen eigen topic, en goed nieuws verdient een eigen topic!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!  

Geniet van je zwangerschap!!!!!

xxx

Hartelijk Gefeliciteerd.
Geniet van je zwangerschap en straks de kleine hummel.

Liefs Polla

Hoi Rosalie,

Jij ook ontzettend gefeliciteerd!! Weet nog niet zeker of ik je terug zie op het juli forum of dat ik op het juni forum kom. Ben nl. begin sept.gestopt met de pil en direkt daarna voor het laatst ongi geweest. Moet volgende week naar de verloskundige, zij dacht vanmorgen in ieder geval nog dat ik waarschijnlijk al goed 8 wk zwanger ben en geen 4. Zou dus wel lekker zijn, scheelt weer 4 wk. Zo niet, zie ik je terug op het juli forum!

groetjes en geniet er lekker van!!
xx Roos xx

hoi rosalie,
Wat heerlijk dat je zwanger bent! van harte gefeliciteerd!
groetjes Maike

Hoi hoi,

Van harte GEFELICITEERD met je zwangerschap, geniet er maar goed van jullie hebben er lang genoeg op moeten wachten !!

Lieve groetjes, Vlinder11

gefeliciteerd!!!!!
geniet er maar lekker van!!!

liefs ikjes

Hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!

Ik wens je een zorgeloze zwangerschap toe

groetjes mo

Terug
Bovenaan